“Veldig god mat, og service”
Anmeldelse av Casa Inferno

Casa Inferno
Vurdert som nr. 11 av 144 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Casa Inferno i Tromsø er en Italiensk restaurant som serverer kjempegod pizza, salater, og spekemat.

Er absolutt verdt å besøke, og er en av de beste pizza resturantene i Tromsø. Dessertene bør man også smake, disse er kjempegode og smakfulle.

Man får man en spesiell og koselig atmosfære i lokalene, og vennlig betjening.

Italienske viner og øl serveres også, hvor man kan godt tilbringe en hel kveld ute.

Prisene er heller ikke avskrekkende, og man får mye mat for pengene.

Ikke bordbestilling, og man kan bare droppe innom så ordnes det bord.

Har vært her flere ganger, og har veldig positiv erfaring

1  Takk, Affe H

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde lyst på pizza og en som hadde vært der tidligere anbefalte dette stedet. Veldig trivelig og koselig lokale. Hyggelig og smilende betjening og god service. Pizzaen var av den gode italienske kvaliteten, bakt i steinovn. Godt øl hadde de også. Dette stedet anbefales på det sterkeste. Kommer garantert tilbake.

Takk, viggoa2016
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Maten er god nok den, bortsett fra litt vel mye oliven på en ellers god pizza. Grunnen til bunnscore er 'coperto'. I et land hvor vi alle tipser frivillig og på en restaurant hvor alle spiser blir denne gamle italienske greia bare tull. Synd at det gikk ut over den hyggelige servitøren, men hun fikk vel disse 18 copertokronene får jeg i det minste forvente.

1  Takk, 153kristianh
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Casa Inferno er en helt ok pizzarestaurant. Vi var der fredag kveld, og det var to servitører på jobb da vi kom. Dette gjør at bestilling tar tid. God pizza, men Casa Inferno får litt trekk for at servering av drikke går sakte.

Takk, T3ig1
Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

God pizza her. Jeg ville gjerne ha en god øl à la grønn Mack, men fant ikke noe kjent på menyen. Servitøren trakk bare på skulderen og sa at det hadde de ikke, så jeg ble ved vannglasset mitt. Da hun kom for å ta opp matbestilling, gjorde jeg et nytt forsøk (insisterte) på å få kjøpt en øl. Hvor vanskelig kan det være å foreslå noe for kunden som spør? pizzaen var god. Ølet jeg til slutt fikk kjøpt var også godt; veldig godt faktisk, hva slag det nå var... Service har dette stedet ikke helt greie på, selv om betjeningen smiler. Vanskelig å få kontakt med servitør etter at maten var servert, - vi endte med å gå og hente henne for å få betalt. Her trengs kursing i salg og service.

Takk, Vimsen2013

Reisende som så på Casa Inferno, så også på

Har du vært i Casa Inferno? Del dine erfaringer!