“Meget god pizza”

Kjøkken: Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening, rask service og god mat anbefaling. Den sterke pizzaen var sterk og vinen som ble anbefalt til passet meget bra. Anbefales.

Takk, BjoernOslo

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Casa Inferno i Tromsø er en Italiensk restaurant som serverer kjempegod pizza, salater, og spekemat.

Er absolutt verdt å besøke, og er en av de beste pizza resturantene i Tromsø. Dessertene bør man også smake, disse er kjempegode og smakfulle.

Man får man en spesiell og koselig atmosfære i lokalene, og vennlig betjening.

Italienske viner og øl serveres også, hvor man kan godt tilbringe en hel kveld ute.

Prisene er heller ikke avskrekkende, og man får mye mat for pengene.

Ikke bordbestilling, og man kan bare droppe innom så ordnes det bord.

Har vært her flere ganger, og har veldig positiv erfaring

1  Takk, Affe H
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde lyst på pizza og en som hadde vært der tidligere anbefalte dette stedet. Veldig trivelig og koselig lokale. Hyggelig og smilende betjening og god service. Pizzaen var av den gode italienske kvaliteten, bakt i steinovn. Godt øl hadde de også. Dette stedet anbefales på det sterkeste. Kommer garantert tilbake.

Takk, viggoa2016
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Maten er god nok den, bortsett fra litt vel mye oliven på en ellers god pizza. Grunnen til bunnscore er 'coperto'. I et land hvor vi alle tipser frivillig og på en restaurant hvor alle spiser blir denne gamle italienske greia bare tull. Synd at det gikk ut over den hyggelige servitøren, men hun fikk vel disse 18 copertokronene får jeg i det minste forvente.

1  Takk, 153kristianh
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Casa Inferno er en helt ok pizzarestaurant. Vi var der fredag kveld, og det var to servitører på jobb da vi kom. Dette gjør at bestilling tar tid. God pizza, men Casa Inferno får litt trekk for at servering av drikke går sakte.

Takk, T3ig1

Reisende som så på Casa Inferno, så også på

Har du vært i Casa Inferno? Del dine erfaringer!