“Nydelig mat”

Kjøkken: Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, veldig hyggelig og intimt sted med masse stearinlys. Her steker de pizza i ordentlig vedfyrt stenovn. De er lette å få allergivennlig mat hos (både gluten og laktose). Topp opplevelse.

Takk, simness

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Pizzaen her var helt fantastisk. En opplevelse å få servert pizza som kom i full fyr til bordet. Vi prøvde flere, alle var svært gode. Servicen var hyggelig og effektiv, men servitørene var ikke oppmerksomme underveis. Den andre ølen vi hadde lyst på ble droppet fordi det var vaskelig å få kontakt.

Takk, haakon_mentzoni
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste sen lunsj på stedet. Innbydende og gjennomført særpregede lokaler med oppmerksomme og hyggelige servitører. Pizza for enhver smak - variert og smakfullt sammensatt meny.

Takk, VerdtEtBesok
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god pizza. Vi bestille 4 forskjellige og alle var meget bra. Hyggelig servering og god drikke til. Tipp topp tommel opp. Må tilbake hit.

1  Takk, cyberaage
Anmeldt 12. juli 2020

Det er bestemt; hit skal jeg hver gang jeg besøker Tromsø!! Veldig god pizza, vanlige priser.
Hyggelig og effektiv service. Koselige lokaler!

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Mari T

Reisende som så på Casa Inferno, så også på

Har du vært i Casa Inferno? Del dine erfaringer!