“Nydelig. ”

Kjøkken: Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Andre besøk her å like bra. Pizza og siknke tallerken. Perfekt pizza. Bra med skinke, gode oster og godt hvitløksbrød. ANBEFALES.

Takk, JI N

Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Andre gangen jeg besøker dette stedet, og jeg er like fornøyd. Koselig sted, med en italiensk atmosfære - noe som passer maten kjempegodt. Flinke gode kelnere som lar deg smake på vinen først og som lar alle spise opp før de dekker av. Pizzaen var top notch - og mengden er nok til å bli god og mett av. Virkelig et sted jeg varmt anbefaler til alle pizzaelskere der ute!

Takk, saran3600
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Nydelig italiensk pizza, som virkelig anbefales. God atmosfære, og en kan følge med på hvordan kokken snurrer pizzabunnen, da det er åpen løsning til stekingen. God service

Takk, W2372WJanitas
Anmeldt 30. mai 2021 via mobile enheter

God italiensk pizza laget på tradisjonelt vis. Tynn bunn med hvit eller tomatbasert saus og flere alternativer for topping.
Ungt og uhøytidelig miljø. Pluss for noen gode italienske viner og et godt utvalg av italienske øltyper.
Prikken over ien var dessertene - ikke minst en god tiramisu og så en sjokoladefondu med friske bær. Mektig og god.

Takk, 706k_rea
Anmeldt 24. mai 2021

Vi hadde bestilt, men bordet var ikke klart ved ankomst. Men det tok bare noen få minutter og forstår at man p.g.a smittevernreglene fort kan bli litt forsinkelse. De fleste i selskapet gikk for pizza og disse smakte veldig godt. Rødvinen vi fikk til maten var kanskje litt i kaldeste laget. Fikk god og rask service gjennom hele besøket og kommer gjerne hit igjen.

Takk, Norway1961

Reisende som så på Casa Inferno, så også på

Har du vært i Casa Inferno? Del dine erfaringer!