“Skuffende”

Kjøkken: Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 9. august 2021

I flere år har jeg vært fornøyd med Casa inferno, men denne gangen var det en skuffende opplevelse sammenlignet med tidligere. Vi hadde bestilt bord på forhånd. Da vi kom ble vi stående lenge å vente på bordet mens en av servitørene virket mer interessert i å prate med venner ved et av de andre bordene. Flere av de andre servitørene virket å ha registrert at vi kom, men gjorde lite tegn til at vi snart ville bli vist til bordet. Det tok tid før vi fikk mat og drikke. Etter forretten virket servitøren usikker på om vi skulle spise eller hadde bestilt noe mer enn bare en forrett og det tok tid før vi fikk pizzaen. Da den først kom fikk vi beskjed om at de nå skulle stenge snart, men at vi kunne spise ferdig. Servitørene var uoppmerksomme og vanskelig å få kontakt med til tross for etter hvert lite folk i restauranten. Ingen kom bort for å høre om maten var god, om vi manglet noe eller om vi trengte noe før kjøkkenet stengte. Vi måtte gå frem til baren for å få bestilt. Da vi etter hvert klaget fikk vi beskjed om at «servicen stengte kl.22». Dessverre virket det ikke som at den var åpen før det heller. Maten var fremdeles god til tross for at de manglet ingredienser til å lage noen av pizzaene på menyen.

Takk, AnjaB2155

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Supergod pizza som er i toppklassen. Perfekt bunn, og herlig fyll. Store og gode porsjoner. Hyggelig italiensk servitør. Deilig forretter. Superkoselig lokale. En liten italiensk perle midt i Tromsø. Kan anbefales!

Takk, 778trineh
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk bra mat og atmosfære. Ypperlig service. Anbefales på det sterkeste når du er i Tromsø. Husk å bestille bord i forkant

Takk, geirtrygveo
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted, med effektiv betjening og utrolig god glutenfri pizza. Har ikke spist så god pizzabunn på flere år. Anbefales!

Takk, LineO231
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig service, gode forretter og nydelig pizza. Ble alt for mye mat med forrett og pizza. Anbefales om man er skikkelig sulten.

Takk, Elin K

Reisende som så på Casa Inferno, så også på

Har du vært i Casa Inferno? Del dine erfaringer!