“Veldig fornøyd med take away”
Anmeldelse av Rå Sushi

Rå Sushi
Vurdert som nr. 51 av 131 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Asiatisk, Japansk
Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

Har bare tatt take away fra Nerstranda senter og det har jeg vært veldig fornøyd med. Liker veldig godt sushi med noe friskt som mango og jordbær så det ikke føles så «tungt» med bare fet laks, avokado o.l.

De har maki med blant annet mandler, kremost og jordbær. Fritert maki med blant annet mango eller jordbær. Knallgodt!

Litt for dyrt i forhold til hva man får syns jeg, når jeg sammenligner med hva jeg betaler i hovedstaden. Men veldig godt en gang i blant.

Takk, gunn_maganda

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Helt gjennomsnittlig sushi til en høy pris. Vil generelt sett holdt meg unna sushi i Tromsø og heller gått for annen sjømat når dette er den beste i byen. Helt grei service men lang ventetid til tross for at det var få gjester.

Takk, kvarnerbyen
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

En usmakelig service fra en liten gutt med caps på snei. Tydelig preget av å ville være et helt annet sted enn på jobb. Sushien har mistet smak og kvalitet på råvarene. Mitt siste besøk her er definitivt overstått

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Jessica E
Anmeldt 14. juni 2018

Rå Sushi ligger inne i et kjøpesenter. Lokalet er lite, og drikkeutvalget begrenser seg stort sett til forskjellige typer brus. Man bestiller og betaler i kassen, og selv om bordene ryddes av, så ble i alle fall ikke det bordet jeg hadde satt meg ved tørket av. Men sushien var det ingenting å utsette på, ei heller prisene.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Siv J
Anmeldt 27. april 2018 via mobile enheter

Til å utgi seg for å være en såpass fin restaurant var maten skuffende og du får lite for pengene. Hovedretten smakte lite med nudler og ganske tørt kjøtt. Forretten var riktignok en opptur, men lite engasjerte servitører trakk ned. Tok også veldig lang tid å få maten og prisen vi betalte gjenspeilet ikke kvaliteten.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 238einaru

Reisende som så på Rå Sushi, så også på

Tromsø, Troms

Har du vært i Rå Sushi? Del dine erfaringer!