Hva med prioritering av Vardø?

Anmeldt 9. september 2019
monast
Oslo, Norge
Fantastisk

Flott kundeservice. Min egentlige stop ble kansellert pga dårlig vær, men Hurtigruta håndterte... les mer

Anmeldt 6. mars 2021
Karinordmann20

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tromsø
Nordlysjakt med buss
432 anmeldelser
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Maten dvs frokost, lunsj og middag har så langt vært veldig bra!! Og turen helt fantastisk! Men en forventer faktisk å bli metta middag!! Og det ble jeg langtidra idag torsdag 24.juni - redningen ble grillpølse i Rørvik. Terningkast 2 men endelig mett! Mvh Morten Braatø

Dato for opplevelse: juni 2020
3  Takk, mortenb408
Anmeldt 9. september 2019

I august seilte vi med Hurtigruten fra Kirkenes til Harstad. Et av de mest "eksotiske" stoppestedene underveis var Vardø som har mye spennende å by på. Et veldig velstelt festningsverk, og det nye monumentet som minner oss om hekseprosessene i Norge, og ikke minst en liten bu som sikkert gjerne ville ha solgt suvenirer. Men pga været ble vi litt forsinket inn til Vardø, og fikk bare 45 minutter der. Veldig synd, for vi hadde virkelig gledet oss til Vardø, og nå måtte vi løpe til båten - etter at guidene på Festningen forsøkte å fortelle oss noe av historien på rekordtid. Hvorfor ikke gjøre om timeplanen slik at vi får litt lengre tid i Vardø?

2  Takk, monast
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

«Kong Harald» en fantastisk reise fra Kirkenes til Tromsø. Mest av alt var det de ansatte ombord vi ble mest imponert over på «hele turen». Gjestfrihet, service, smilende og erfarne. Kristoffer, Malin, Nuno og Isak

2  Takk, Resort757996
Anmeldt 27. august 2019 via mobile enheter

Reiste med Kong Harald sørover i Troms og til Lofoten. Et sted å senge skuldrene. Fantastisk fin og ren lugar. Smilende serviceinnstilte ansatte. Nydelig frokost og verdens vakreste natur sklir forbi. Må oppleves

Takk, KarlE297
Anmeldt 7. august 2019

Dårlig innsjekk når man bestiller kvelden i forveien. Ingen viste hvor jeg skulle sjekke inn, ingen viste hvor jeg skulle sove, bilen viste ingen om, men jeg hadde bekreftelse på e-post. Ingen beklagelser og service, bare ble sendt videre til neste for å be pent om å få det jeg hadde betalt for, både rom og mat. Fikk ingen informasjon, bare en romnøkkel. Vaskehjelpen fra Ålesund var den som var hyggelig, gav meg informasjon og hjalp oss med hvor vi skulle gå , god service , hun burde jobbet i resepsjonen og matsalen. Boblebadet på dekk var for vamt, men veldig hyggelig når det var kaldt om kvelden, så kunne man kjøle seg litt i luften. Absolutt ikke den servicen jeg forventet for 5000 kr for ett døgn for en voksen og ett barn.

Dato for opplevelse: juli 2019
2  Takk, monikab194