Sydgående med Trollfjord - nydelig tur

Sydgående Kirkenes - Bergen Veldig hyggelig og behjelpelig betjening, veldig god mat i... les mer

Anmeldt 13. juli 2020
citysam2016
Oslo, Norge
Hva med prioritering av Vardø?

Anmeldt 9. september 2019
monast
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tromsø
Nordlysjakt med buss
432 anmeldelser
Anmeldt 13. juli 2020

Sydgående Kirkenes - Bergen
Veldig hyggelig og behjelpelig betjening, veldig god mat i hovedrestauranten enda bedre i a la carte. Fine fellesområder . Avslappet atmosfære og god informasjon underveis.
Noe negativt:
-Priser på utflukter er latterlig høye.
- Frekt å definere identiske lugarer som superior kun ved å sette inn vannkoker og TV.
Totalopplevelsen var likevel veldig bra.

Dato for opplevelse: juli 2020
3  Takk, citysam2016
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Maten dvs frokost, lunsj og middag har så langt vært veldig bra!! Og turen helt fantastisk! Men en forventer faktisk å bli metta middag!! Og det ble jeg langtidra idag torsdag 24.juni - redningen ble grillpølse i Rørvik. Terningkast 2 men endelig mett! Mvh Morten Braatø

Dato for opplevelse: juni 2020
3  Takk, mortenb408
Anmeldt 9. september 2019

I august seilte vi med Hurtigruten fra Kirkenes til Harstad. Et av de mest "eksotiske" stoppestedene underveis var Vardø som har mye spennende å by på. Et veldig velstelt festningsverk, og det nye monumentet som minner oss om hekseprosessene i Norge, og ikke minst en liten bu som sikkert gjerne ville ha solgt suvenirer. Men pga været ble vi litt forsinket inn til Vardø, og fikk bare 45 minutter der. Veldig synd, for vi hadde virkelig gledet oss til Vardø, og nå måtte vi løpe til båten - etter at guidene på Festningen forsøkte å fortelle oss noe av historien på rekordtid. Hvorfor ikke gjøre om timeplanen slik at vi får litt lengre tid i Vardø?

2  Takk, monast
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

«Kong Harald» en fantastisk reise fra Kirkenes til Tromsø. Mest av alt var det de ansatte ombord vi ble mest imponert over på «hele turen». Gjestfrihet, service, smilende og erfarne. Kristoffer, Malin, Nuno og Isak

2  Takk, Resort757996
Anmeldt 27. august 2019 via mobile enheter

Reiste med Kong Harald sørover i Troms og til Lofoten. Et sted å senge skuldrene. Fantastisk fin og ren lugar. Smilende serviceinnstilte ansatte. Nydelig frokost og verdens vakreste natur sklir forbi. Må oppleves

Takk, KarlE297