Bra, men forbedringspotensiale

I hovedsak en fin reise med hurtigruten. Høydepunktet var en tur i boblebadet med hele familien og... les mer

Anmeldt 27. juni 2022
Travelheart88
Bergen, Norge
Sydgående med Trollfjord - nydelig tur

Sydgående Kirkenes - Bergen Veldig hyggelig og behjelpelig betjening, veldig god mat i... les mer

Anmeldt 13. juli 2020
citysam2016
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tromsø
Nordlysjakt med buss
612 anmeldelser
Anmeldt 6. mars 2021

Flott kundeservice. Min egentlige stop ble kansellert pga dårlig vær, men Hurtigruta håndterte dette veldig fint. Ikke bare fikk jeg gratis tilbaketur, lunsj , middag og matpakke, men også hotell og hotellfrokost.

Dato for opplevelse: mars 2021
Takk, Karinordmann20
Anmeldt 18. september 2020 via mobile enheter

Hadde bestilt tur fra Finnsnes til Honningsvåg sommeren -20 (før vi visste noe som helst om covid-19).
I utgamgspunktet var vi ved bestillingen klar over hvordan en eventuell refusjon ville reduseres etter som turdatoen nærmet seg.
Da coronasituasjonen var i ferd med å utvikle seg, fikk vi tilbud om å sette turen på vent i inntil ett år. Om vi tok imot dette tilbudet, skulle vi også få ekstra-gevinst i forhold til pris.
Vi takket ja til tilbudet. Men etter hvert ser vi at det kan ta tid før det føles trygt å reise med Hurtigruten (eller reise i det hele - for oss som er eldre - ja, for ikke å si gamle....). Vi sendte derfor en henvendelse til Hurtigruten om dette. Og hør her: Vi fikk refundert hele vårt forhåndsinnbetalte beløp for bilettene - uten noe om eller men! DET må vi si imponerte. Så konklusjonen må bli at Hurtigruten er MER ENN alt det negative vi hører om den nå om dagen!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, torhilldf
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Herlig båt. MS Trollfjord. Deilig mat og hyggelig betjening vi møtte over alt. Masse fine oppholdsrom og plasser å gjøre av seg under alle værforhold. Uforglemmelig!!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 580karib
Anmeldt 13. juli 2020

Sydgående Kirkenes - Bergen
Veldig hyggelig og behjelpelig betjening, veldig god mat i hovedrestauranten enda bedre i a la carte. Fine fellesområder . Avslappet atmosfære og god informasjon underveis.
Noe negativt:
-Priser på utflukter er latterlig høye.
- Frekt å definere identiske lugarer som superior kun ved å sette inn vannkoker og TV.
Totalopplevelsen var likevel veldig bra.

Dato for opplevelse: juli 2020
3  Takk, citysam2016
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Maten dvs frokost, lunsj og middag har så langt vært veldig bra!! Og turen helt fantastisk! Men en forventer faktisk å bli metta middag!! Og det ble jeg langtidra idag torsdag 24.juni - redningen ble grillpølse i Rørvik. Terningkast 2 men endelig mett! Mvh Morten Braatø

Dato for opplevelse: juni 2020
3  Takk, mortenb408