“10/10”
Anmeldelse av Pizza Express Tromsø

Pizza Express Tromsø
Vurdert som nr. 96 av 130 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Verdens beste plass, som i tillegg lot meg sitte på tilbake etter levering♥️♥️♥️ Anbefales virkelig as

Takk, Sunniva N

Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Rett og slett det beste pizzastedet i Tromsø. Den er kjapt ferdig og smaker helt nydelig. Jeg anbefaler dette stedet på det sterkeste.

Takk, asklund123
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Det meste på menyen smaker godt! Tar ofte ikke mer enn 10min å få maten man har bestilt og prisene er overkommelige med tanke på kvaliteten på maten.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, patrickvP9448IF
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Fikk ikke ingrediensene jeg bestilte og måtte betale full pris. Det kom heller ingen beklagelse da jeg ringte tilbake. Jeg fikk høre at de IKKE engang har ingrediensene de lyser ut. ALDRI spis her.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, Kim-Kristiansen
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Bestilte pizza med utkjøring, fikk pizzaen og oppdaget at det manglet champingnong og salami. Dette var ikke informert på forhånd, ringte for å klage, svaret var "vi hadde ikke salami og hadde lite champingnong". Det er fult mulig å gå tom for råvarer, men dette skulle ha vært informert på forhånd, vi skulle heller ikke måtte ha betalt full pris for det, og dessuten fortjente vi en beklagelse.

Dato for besøk: juli 2018
3  Takk, smilemil2018

Reisende som så på Pizza Express Tromsø, så også på

Har du vært i Pizza Express Tromsø? Del dine erfaringer!