“Herlig restaurant like utenfor Tromsø sentrum”
Anmeldelse av la speranza

la speranza
Vurdert som nr. 65 av 129 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Italiensk, Pizza
God for: Lokalt kjøkken, Familier med barn, Forretningsmøter, Romantisk
God for: Lokalt kjøkken, Familier med barn, Forretningsmøter, Romantisk
Anmeldt 23. juli 2020

Vi tok en tur hit for å spise middag. Restauranten ligger i et etablert boligområde kort utenfor sentrum av Tromsø. Selv om det var mange gjester her, ble ventetiden allikevel ganske kort.
Vi fikk servert både fisk og kjøttretter, og alt smakte fortreffelig. Renholdet var absolutt i henhold til Coronarestriksjonene. I tillegg til god mat (også tilbud om takeaway), synes vi prisene var absolutt overkommelige. Vi kommer gjerne igjen senere.

3  Takk, kprivat

Anmeldt 21. juli 2020

Denne restauranten ligger i bolignære omgivelser utenfor sentrum.
Menyen er stor nok å velge i, og maten smakte bare fortreffelig.
Det ble fortært både fisk og kjøtt ved vårt bord, og alle var tilfreds med både servise og mat. Ikke rart at man ønsker bordbestilling her (selv om stedet også tilbyr takeaway). Vi synes stedet virkelig fortjener ros, og tar sikkert turen tilbake hit neste gang vi er i Tromsø.

Takk, kjells134
Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Vi var 4 voksne litt over gjennomsnittet glad i mat som fikk tilvist plass med en gang vi kom inn. Rask og god service med bestilling og servering. God mat servert med et smil. Koselig lite lokale med innsyn til kjøkkenet. Begrenset parkering spesielt med store snømengder. Vi kommer gjerne tilbake igjen!

Dato for besøk: mars 2020
Takk, WKar2
Anmeldt 7. januar 2020 via mobile enheter

Ble invitert til denne restauranten for første gang. Spesialiteten her er visstnok plankestek, hvilket jeg bestilte. Maten kom raskt og var veldig god. Biffen var fint stekt etter min smak og hadde god smak. Det hele var fint anrettet på planken. Tilbehøret var greit. God valuta for pengene.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, ztig65
Anmeldt 1. oktober 2019 via mobile enheter

Var veldig spente på om stedet fortsatt hadde like bra mat som tidligere
da det var svært lenge siden vi hadde vært innom.
Og vi ble ikke skuffet,biffene var nydelige og akkurat så passe stekt som vi
ønsket.Bra porsjoner og hyggelig betjening.
Interiørmessig var lite forandret,og det er fortsatt lite parkeringsmuligheter
i nærheten.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Lailab450

Reisende som så på la speranza, så også på

Har du vært i la speranza? Del dine erfaringer!