“God pizza”

Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Gatekjøkken
Anmeldt 25. november 2018

Er kort ventetid når man bestiller pizza her. Er litt dyrt, men så verdt det! Trivelig lokale, trenger kanskje bedre skilting på veien til de som skal hente pizza, som ikke har vært å hentet her før.

3  Takk, Oda I

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Helt siden vi flyttet til tomasjord har vi vært stamkunder her. Porsjonene er rause og maten er alltid en suksess. Servicen varierer veldig fra å være bra til helt slett.

2  Takk, Birgitteme
Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Har spist pizza fra Picando i mange, mange år. Aldri skuffet. Alltid fantastisk pizza, rask og hyggelig betjening!

1  Takk, G6428VQandreash
Anmeldt 29. august 2018

Kjempegod pizza. Sprø god bunn, mye godt fyll å go dressing til. Rask servering. Rene å ryddige lokaler.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Jens O
Anmeldt 11. juni 2017 via mobile enheter

Bestilte deres signatur pizza. Kom med surt kjøtt, noe som gjorde hele familien kvalm. Da vi klaget forsøkte de som jobbet der å fraskrive seg ansvaret og gi oss følelsen av at det var oss det var noe feil med.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, t D

Reisende som så på Picando, så også på

Har du vært i Picando? Del dine erfaringer!