“Kansje byens beste pizza - Amerikansk type”

Yonas Pizzeria & Catering
Vurdert som nr. 14 av 21 Smått og godt i Tromsø
Kjøkken: Pizza
God for: Store grupper, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Beskrivelse: Yonas Pizzeria & Catering har gitt Norge smaken av Italia siden 1974. Del en fersk, nylaget pizza med vennene dine, eller bestill noe hjem til en fest eller forretningsmøte.
Anmeldt 16. januar 2019

Yonas er en institusjon i Tromsø, og var av de første som begynte med pizza. I dag er det mange andre gode pizzasteder, de fleste med litt tynnere bunn enn på Yonas. Så det er litt smak og behag, men du blir neppe skuffet på Yonas - vi innbyggere i Tromsø har kjøpt Yonas-pizza i flere tiår.

Takk, b_rgem2018
StigF107, Yonas på Yonas Pizzeria & Catering, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Hei! Tusen hjertelig takk for din fine omtale og ditt inntrykk av oss! Håper dere kommer snart igjen :-D

Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Har ringt i over en time for å få bestilt en pizza, ingen svar. Møkkaservice. Siste gang jeg forsøkerå bestille noe der.
Heldigvis andre bedre pizzasteder i byen

Takk, Heidi H
StigF107, Daglig leder på Yonas Pizzeria & Catering, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Hei!
Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi synes at det er svært leit å lese at enkelte ting ikke stod til dine forventninger, dette er ikke slik vi ønsker at våre gjester skal oppleve oss.
Tilbakemeldingen tar vi med oss videre i vårt forbedringsarbeid :)

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Lokalet var bortimot fullt da vi kom her en fredags kveld i desember. Fant oss et ledig bord i nærhet av inngangen. Bordet var ikke ryddet men ble det etter en stund. Ble derimot ikke vasket så smuler og gris lå igjen. Servering gikk raskt men pizzaen vi ble servert var ikke godt nok stekt. Den var slapp og labjen og inneholdt lite smak. Måtte kryddre ekstra med det som sto på bordet.

Kanskje har opplevelsen vært bedre hadde vi kommet tidligere på dagen da det mest sannsynlig ikke hadde vært like mye gjester.

2  Takk, 403b_rgel

Hei!
Takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at din opplevelse ikke stod til forventningene. Det er viktig for oss å servere kvalitet og sette gjesten først - så dette tar vi med oss for å bli bedre :-)

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

God pizza og øl, til en helt ok "midt i byen pris".
Det er helt tydelig at det er travelt, som seg hør og bør på en søndags ettermiddag. Selv om kun første etasje er åpen, og det er det de er bemannet for, ønsker de helt klart ikke å avvise gjester. Med et smil viser de gjester til den avlukkede avdelingen. Maten er god, ventetiden er helt ok, selv om det blir opplyst at det kan ta tid. De anssatte springer, og er travle, men tar seg fortsatt tid til å yte god service til gjestene - med et smil.

Takk, Julie B

Hei Julie B! Tusen hjertelig takk for din fine omtale og ditt inntrykk av oss. Det er så godt å se at våre ansatte setter gjesten i høysetet :-D Håper dere kommer snart igjen!

Anmeldt 1. november 2018

Jeg ringte inn og bestilte en pizza. Jeg bestilte en stor pizza, da vi ankom stedet og pizzaen var klar for levering, ble jeg overrasket. Til min største overraskelse var pizzaen en porsjonspizza størrelse. I følge Yonas er en porsjonspizza (str) en stor pizza. Den største versjonen de har som dem kaller ¨maxi¨ tilsvarer en vanlig stor pizza. Denne porsjonsstørrelsen var altså tilsvarende en stor pizza hos Peppes og Pizzabakeren. Yonas er altså overpriset lureri der størrelse (cm) ikke står oppgitt på menyen. dårlig. Det er å lure deres gjester. Skal aldri dit mer. Pizzabakeren og Peppes pizza er så mye bedre i både pris og smak enn dette. Dette er rett og slett bare noe overpriset unødvendig greie. ikke verdt det.

1  Takk, cwi545

Hei Celina W!
Det er veldig beklagelig opplevelsen du hadde hos oss, og du burde blitt opplyst om forskjellen på stor og maxi samt hvor mange personer de er beregnet for. I våre nye menyer står størrelsene opplyst i cm.
Uansett takk for din tilbakemelding, det er bare sånn vi vil bli bedre :-)

Reisende som så på Yonas Pizzeria & Catering, så også på

Har du vært i Yonas Pizzeria & Catering? Del dine erfaringer!