“Dårlig kundeservice. Grei pizza”

Yonas Pizzeria & Catering
Vurdert som nr. 12 av 15 Smått og godt i Tromsø
Kjøkken: Pizza
God for: Familier med barn, Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Beskrivelse: Yonas Pizzeria & Catering har gitt Norge smaken av Italia siden 1974. Del en fersk, nylaget pizza med vennene dine, eller bestill noe hjem til en fest eller forretningsmøte.
Anmeldt 4. august 2020

Besøkte resturanten fredag 17.juli på kveldstid.
For å bestille måtte vi stå i ei kø i hele 30 minutter. Vi skulle ha tre pizzaer og måtte vente over en time fra vi bestilte til vi fikk pizzaen.
Undertegnede spiste pizzaen Tako, men pizzaen hadde for mye dressing på. Har bestilt denne før og da var det mindre dressing på. Ellers var pizzaene relativt gode, men ville ikke dratt tilbake dit på ettermiddag/kveld når man må vente 1 1/2 time for å få 3 enkle pizzaer.

Dårlige smittevernrutiner. Man tar bestikk selv og da kommer man fort borti andre gafler og kniver. I tillegg stod folk altfor nær hverandre i bestillingskøen.

Yonas er et greit sted å dra hvis du ønsker lunsj og det er lite folk i lokalet, men ville styrt unna å dra dit på ettermidagen/kvelden.

Takk, Z4996ETandreah

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

For en Tromsøværing så har Yonas en spesiell plass i hjerte med utallige gode opplevelser igjennom årene. Men dagens versjon av Yonas har et godt stykke igjen for å leve opp til gamle Yonashøyder. Tradisjonelle balkanpizza varianter med spennende vri har vært varmemerket, men nå smakte maten tørt, kjedelig og litt gammelt selv om prisene fortsatt var skyhøye...

1  Takk, tors939
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi er alltid innom Yonas, når vi besøker Tromsø. Tacopizzaen var kjempegod og Yonas Spesial levde også opp til våre forventninger.

1  Takk, 999grandis
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Dårlig service, rotete bord og gulv og lunken pizza. Måtte be om at de ryddet bordet. Effektiv da de først kom. Bestilling ok men de har ikke gått på smilekurs. Pizza var god på smak men ikke varm nok. Tomat i skiver blir veldig varm, det var ikke denne. Ville ha glass nr 2 av rødvin (de hadde bare en sort rødvin!) Nå hadde de ikke mer rødvin overhode! Hva med å låne hos nabo’n? Måten de løste det på var utrolig. «Nei, vi har ikke mer rødvin» Hva med en beklagelse eller et forslag om annen drikke? Jeg fant selv ut at jeg tok hvitvin. Halv pris for den? Nei! Ketchup og krydder stod på bordene. Hva med smitteverntiltak? Kommer ikke igjen. Styr unna, skjerp dere.

Takk, Monaaoe
Anmeldt 15. juli 2020

17 år siden sist vi spiste her, da lå Yonas i kjelleren på sas hotellet, nå rett forbi langs kaiene. Når vi kom inn spurte vi etter bord for 5, servitøren ble noe usikker men ba oss finne en plass...uten å si at vi måtte bestille med kassen, det var ingen oppslag ved inngangen som sa at bordservering ikke kunne gjennomføres. Da vi ble lei spurte vi etter en meny, med svarer, se på skjermen ved inngangen.
Bestilte tako og en vanlig skinkepizza, med 5 brus, det tok ca 20 minutter, helt innenfor, men matrester og servietter på gulvet drar ned.
Det samme på wc!
Smaken var ikke som forventet, lite dressing og alt for mye kinakål på takopizza (etter min smak) Litt for tørr bunn synes hele følget. Cola smakte direkte vond (dispenser) Dette var ikke service og ryktet som Yonas tidligere har hatt, ingen servitør som sa «takk for besøket» eller spurte om det smakte, og smaken? Nei, dette var overpriset pizza som lever på gammelt rykte.
Terningkast 2 for beliggenhet og mulighet for å ta med pizzarester hjem, men dagens besøk var ikke som forventet, dette kan Yonas kan bedre!

1  Takk, Supedad_from_Norway

Reisende som så på Yonas Pizzeria & Catering, så også på

Har du vært i Yonas Pizzeria & Catering? Del dine erfaringer!