“God glutenfri pizza!”

Yonas Pizzeria & Catering
Vurdert som nr. 15 av 21 Smått og godt i Tromsø
Kjøkken: Pizza
God for: Familier med barn, Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Beskrivelse: Yonas Pizzeria & Catering har gitt Norge smaken av Italia siden 1974. Del en fersk, nylaget pizza med vennene dine, eller bestill noe hjem til en fest eller forretningsmøte.
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod glutenfri pizza!! Kusina hadde vanlig pizza og sa at den var god. Får mer pizzasjappe følelse enn restaurant. Feks har de ikke bestikk. Lite stemning i lokalet, som førte til at vi spiste for så å gå. Ikke et sted vi hadde blitt sittende for en øl. Man må i disken for å bestille og man finner ledig bord først. Hyggelige og serviceinnstilte ansatte.

Takk, Ailiskh

Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Vi var på høstferie i Tromsø, sammen med sønnen på 10 år som har cøliaki og som heller ikke kan spise glutenfri hvetestivelse. Da kan det være en utfordring å spise på restaurant, men på Yonas var det ikke noe problem: glutenfri pizzabunn uten hvetestivelse. Sønnens dom: Beste pizzan jeg har smakt. PS: Pizzaene med gluten er ikke så verst de heller : )

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, ToveKH
Anmeldt 31. mai 2021

Vi skulle bestille hente-pizza for å feire bursdag.
Skuffelsen var stor da nettsiden var midlertidig stengt pga tekniske problemer, og telefonsvarer ber oss vennligst vente på svar, pga de er opptatt...Etter 40 min drar vi til Yonas, hvorpå ansatt holder en lapp til meg med "midlertidig stengt..."
Alt kan naturligvis skje, men det hadde vært veldig hyggelig å fått den beskjeden på telefon fremfor "vennligst vent..."
Dessverre ikke første gang vi opplever dårlig service.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Mariaflyfly
Anmeldt 17. april 2021 via mobile enheter

Tok en time før vi fikk maten. Lite kunder i restauranten. Ellers fraverende personal - ingen oppfølgning. Helt grei pizza.

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, HBNG
Anmeldt 22. februar 2021

Det ble litt feil med pizzastekingen, men de gjorde det veldig godt igjen ved å gi oss en MEGET god pris!!

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Kjetil P

Reisende som så på Yonas Pizzeria & Catering, så også på

Har du vært i Yonas Pizzeria & Catering? Del dine erfaringer!