“Skuffende. ”

Yonas Pizzeria & Catering
Vurdert som nr. 15 av 21 Smått og godt i Tromsø
Kjøkken: Pizza
God for: Store grupper, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Beskrivelse: Yonas Pizzeria & Catering har gitt Norge smaken av Italia siden 1974. Del en fersk, nylaget pizza med vennene dine, eller bestill noe hjem til en fest eller forretningsmøte.
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Kjip opplevelse. Må gå til disken å bestille og her var det 10 min venting. Ettet dette 50 min venting før feil pizza kom.
Hadde bestilt pizza med ananas men det glemte de. Fikk pizzaen tilbake med kald ananas på.
Andre i følge mente at Yonas hadde kuttet med på både ost og kjøtt.
Skufdende service og skuffende mat.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Jon K

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Vi var åtte personer som ikke hadde bestilt bord. Ingen av personalet var særlig interessert når vi ankom. Vi gikk selv rundt i restauranten og fikk satt sammen nok bord og stoler til alle. Henter selv menyer, og bestiller selv i kassa. Bærer selv drikke til bordet. Må hente kniver, bestikk, servietter selv, det samme må vi gjøre med asjetter. Det eneste de ansatte gjorde var å bære inn maten til oss. Skjønner faktisk ikke hvorfor de ber oss taste totalbeløp da vi bestilte og betalte i kassen, da det ikke er noe service fra personalet.
Maten smakte greit, men ikke noe spesielt å skrive hjem om.

2  Takk, VacationOslo
Anmeldt 9. august 2021

Dette var et litt trist besøk, etter flere flotte dager og med fine opplevelser i Tromsø.
Vi bestilte en pizza 1/2 kylling og 1/2 biff.
Men dette var helt smakløst bortsett fra jalapenosen som var slengt rundt. Personalet bare slang pizzaen på bordet og virket ganske uinteressert i kundene.

Takk, heidifS829QR
Anmeldt 19. juli 2021

Yonas har alltid levert når man har vært der. Denne gangen gikk alt galt.
Først fant dem ikke bordreservasjonen, ikke hadde dem isbiter, brusmaskinen var i stykker og det ble servert lunket brus fra flaske.
Like etter vi hadde satt oss kom en av servitørene opp og sa dem ikke kunne lage den ene pizzaen som var bestilt. Ikke kunne han gi noen alternativer heller, men prøvde å ramse opp menyen fra hukommensel . Funket dårlig, og burde hatt med seg en meny som vi kunne tatt et alternativ fra.
Når maten omsider kom, ble halve bordet servert. Resterende ble sittende 20 minutter til for å vente. Dressing som var bestilt med ble ikke levert. Det ble gitt beskjed til servitør, men ingenting skjedde. Måtte selv hente den.
I løpet av oppholdet var dem innom bordet 4-5 ganger og lurte på om vi hadde bestilt pizzaen dem kom bærende med.
Ingen kontroll, og fullstendig kaos. Yonas som tidligere har vært pizzaplassen man har foretrukket, er nå plassen vi ikke orker dra tilbake til etter den her kvelden.
Det var overhode ingenting som gikk greit den dagen.

1  Takk, andreasaj2020
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod glutenfri pizza!! Kusina hadde vanlig pizza og sa at den var god. Får mer pizzasjappe følelse enn restaurant. Feks har de ikke bestikk. Lite stemning i lokalet, som førte til at vi spiste for så å gå. Ikke et sted vi hadde blitt sittende for en øl. Man må i disken for å bestille og man finner ledig bord først. Hyggelige og serviceinnstilte ansatte.

Takk, Ailiskh

Reisende som så på Yonas Pizzeria & Catering, så også på

Har du vært i Yonas Pizzeria & Catering? Del dine erfaringer!