“Veldig bra”

Hildr Gastro Bar
Vurdert som nr. 11 av 130 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Europeisk, Dansk, Norsk, Gastropub
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Spiste rakfisk, reinsdyr, tørrfisk, kylling, breiflabb og svin . Alt var nydelig men favoritten var rakfisk og reinsdyr . Uformell og proff service . Anbefales

Takk, 809beateh

Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Et gammelt hus som i dag blir brukt som restaurant. Har tatt vare på den koselige gamle stilen i innredning og pynt. Vi ble tatt imot av en smilende og hyggelig servitør.

1 rett:
Botarga Borealis
Tørrfisk- rug - urter
Vi har aldri smakt tørrfisk tilberedt på denne måten før.
God smaks sammensetning.
I vinpakken fikk vi servert hveteøl til denne som passet veldig bra.
Men vi gir tommel opp, skulle gjerne hatt oppskrifta på denne.
Terningkast 5+, en meget god start.

2 rett:
Rein fra Sørreisa
Fyller ikke forventningene etter 1 rett. Intrerresann rett men litt nøytral med lite smak
Ripassoen i vinpakken var god.
Terningkast 4

3 rett
Økologisk potet fra Nordvoll gard
Denne retten falt ikke i smak, merkelig konsistens med bløt potet og smaks sammensettningen fallt ikke i smak hos oss.
Terningkast 2.
Vin Chianti classico passet heller ikke så bra til dette, ikke sikkert så mangen andre viner hadde passet heller.

4 rett
Fisk fra havet
Steinbit. Fint tilberedt, mangler salt og pepper.
Terningkast 3.

5 rett
Emmas søte ostekake
Kaka var grei nok.
Terningkast 3.

Matopplevelsen totalt sett gjør ikke at vi kommer til å bestille neste middag på vei ut.
Endel forbedring bør til.

Takk, 324clements
Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Vi Hadde 5 retters pakke med vin. En kombinasjon av smaker og vin som fungerte meget bra. Får mye mat til prisen og ikke så kostbart. Kan anbefales men bør reservere bord da det er liten plass.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 45Thomas
Anmeldt 13. august 2018

VI var 5 venninner på middag på Hildr en fredag. Vi fikk nydelige drinker, og noen drakk 5 retter mens andre plukket. Vi fikk utmerkerde vinanbefalninger og maten smakte fortreffelig. Pluss for veldig god service, kult lokale og platespiller med Abba på toalettet. Vil definitivt anbefale Hildr!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, kristinec824
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Nydelige sammensatte smaker i retter vi ikke har smakt før. Anbefales på det sterkeste!
Sjarmerende og kunnskapsrikt vertskap. Bør prøves om du er i Tromsø

Dato for besøk: juli 2018
Takk, N4484QIkennethw

Reisende som så på Hildr Gastro Bar, så også på

Har du vært i Hildr Gastro Bar? Del dine erfaringer!