“Topp opplevelse”

Hildr Gastro Bar
Vurdert som nr. 12 av 130 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Europeisk, Dansk, Norsk, Gastropub
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Spontan tur gå en god opplevelse. Vi fikk anbefalt 5 retters med vinpakke og lot oss friste. Det ble en fin opplevelse. Velkomponert meny, lokale råvarer og med god vin til.

Takk, reisegladtroms

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Trivelige servitører. Men ellers ikke imponert. Til en femretters meny 699,- forventer man brød og smør på bordet. Fikk to ganger av fem servert maten før vi måtte vente på tilhørende drikke (vinpakke til 545,-) Maten var grei men ga slett ingen matopplevelse utover noe man kan få til en bedre pris andre steder. Vinen var grei men imponerte heller ikke. Ganske høyt støynivå. Selv om det er en Gastro-bar kunne det gjort seg med en duk på bordet og en vanlig serviett, ikke et godt brukt kopp-håndkle. Bestilte meny uten svinekjøtt og fikk i et tilfelle samme rett der kjøttet var kokt i samme saus og plukket ut før servering. Fikk også saus kokt på svinekjøtt til kyllingfileten. Til slutt vil jeg si at jeg ikke har noen problemer med engelsktalende servitører men når deres engelsk er så dårlig at man må spørre opp samme spørsmål 3 ganger blir det litt slitsomt. Stort rom for forbedring. Lykke til videre.

1  Takk, endre2707
Anmeldt 7. mars 2020

Trivelig lokale i gammelt bygg. Maten er variert og med god anbefaling av tilhørende vin. Personale er imøtekommende og ma nføer seg ivaretatt med serveringen

Dato for besøk: april 2019
Takk, kribo2016
Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

En variert og smakfull småretters meny, som endres hver måned. Hildr er også et av det bedre stedene i byen for å ta seg en god drink/ cocktail.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Chrizz S
Anmeldt 14. desember 2019 via mobile enheter

Kjempegod mat, drikke og service. Hyggelige lokaler, rolig atmotsfære, og kunnskapsrik servitør. Nærmat i mange varianter. Det eneste lille minus var at vi syntes andelåret var litt for salt.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Helge H

Reisende som så på Hildr Gastro Bar, så også på

Har du vært i Hildr Gastro Bar? Del dine erfaringer!