“Skuffelse”

Kjøkken: Sjømat, Norsk, Internasjonalt
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17 juni 2017

Har vært på Compagniet fot et par år siden, og gledet meg til å komme å spise her igjen, men ble veldig skuffet etter besøket i går. Vi måtte vente lenge på mat, hovedretten spiste vi to timer etter vi kom. Forretten, som van en suppe var god. Hovedretten som var en pepperstek, var ikke godt. To små potet, som var tilbehøret, var ikke helt gjennomkokt. Dessert, bringebær panakota, smakte som det ble laget av melk. Som plaster på såret, pga langt ventetid, fikk vi sprudlevin. Men det hjalp lite, siden eg drikker ikke den. Eg fikk ingen erstatning heller. Eg kommer ikke til å spise her flere gang på en stund.....

Takk, viktoria l
Bjørn H, Leder  på Compagniet Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19 juni 2017

Hei, dersom dere er flere i lag og noen spiser 3 retters og noen spiser 5 retters, så er det et utgangspunkt der det blir litt venting på de som spiser 3 retters. Det du egentlig sier er at det tok 2 timer å servere 3 retter. Det er etter min mening innenfor akseptabel tid. Dersom dere er flere i lag er det lurt å bestille like store menyer.
Potetene skal i følge vanlig praksis ikke være gjennomkokt. De skal være al dente. Helt korrekt igjen av vårt kjøkken. At de ikke liker maten er jo beklagelig da. Jeg personlig har peppersteiken som favoritt. Lykke til videre!

Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 16 juni 2017 via mobile enheter

Bestilte bord her 2 uker i forveien. Fikk bord tidsnok, men vi som ikke hadde forrett ventet 2 timer på hovedrett. Masse godt kjøtt men en halvkokt liten mandelpotet. Har tidligere vært svært fornøyd men dette var trasige greier. De som tok 5 retter fikk ikke potet i det hele.

1  Takk, Et TripAdvisor-medlem

Potetene heter Amandinepoteter og skal tilberedes al dente.

Anmeldt 29 mai 2017

Tok sjansen på en femretter med vinpakke, 1400 kroner. Det var rikelig med mat og vin, men bortsett fra filet av reinsdyr var det en ordinær opplevelse. Tidene da Compagniet kunne svinge seg rundt og servere fine dining er åpenbart over.

Takk, popopdrops
Anmeldt 23 mai 2017

Nydelig mat i koselige omgivelser, dyktige folk som kan service! Vist du er kresen å ønsker det lille ekstra, da skal du ta turen innom hit.

Takk, Hege E
Anmeldt 19 mai 2017 via mobile enheter

Vi var ute for en jobbmiddag her, og dette skuffet ikke. Unge servitører med sjarm og serviceinnstilling, og et måltid som var rett og slett veldig bra. Som følge serverte de gode viner. Lokalet hvor vi spiste var veldig koselig, og satte en fin ramme på måltidet

Takk, Geir J

Reisende som så på Compagniet Restaurant, så også på

Har du vært i Compagniet Restaurant? Del dine erfaringer!