“Emmas 20 års-feiring”

Vurdert som nr. 18 av 130 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Beskrivelse: Lunsj- og middag i krysningen café/restaurant, bordservering. Småretter, tapas og full meny. Kjøkken: Internasjonal gourmet med nordnorske råvarer.
Anmeldt 5. november 2018

Vi feiret Emma med en ni-retters meny, samt matchende vinpakke. Kreative anretninger og godt sammensatte smaker. I lokalet ble det en høylytt stemning av mennesker som koste seg.

1  Takk, Merete L
Anne Brit A, Eier på Emma's Drommekjokken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Tusen takk for din flotte tilbakemelding på ditt restaurantbesøk hos oss under jubileumshelgen. Det er så godt å høre at dere koste dere og hadde en fin opplevelse sammen med oss. Ingenting gleder ss mer enn det!
Velkommen igjen til oss. Beste hilsen fra Emma og hennes drømmeteam.

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste a la carte og ble servert veldig god mat med påfølgende vin. Spesielt bokna torsk og ytrefilet av lam falt i smak. Servitøren var lærling, men gjorde en utmerket jobb med oss.

1  Takk, 223geirn
Anne Brit A, Leder  på Emma's Drommekjokken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Tusen takk for flott tilbakemelding på ditt besøk i vår restaurant. Det er så godt å høre at dere var fornøyd med god mat og vin, og at lærlingen gjorde en utmerket jobb. Velkommen igjen til oss. Beste hilsen fra Emma og hennes drømmeteam.

Anmeldt 1. november 2018

Varm og personlig atmosfære. God service og strålende mat. Gode kunnskaper om passende drikke til maten.

Takk, Destination477502
Anne Brit A, Eier på Emma's Drommekjokken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Tusen takk for din gode tilbakemelding etter besøk på vår restaurant. Det er virkelig hyggelig å høre at vi lykkes i våre bestrebelser. Vennlig hilsen oss på Emmas.

Anmeldt 1. november 2018

Emmas er absolutt stedet for store anledninger, men har også en veldig tilgjengelig meny - og atmosfære - i 1. etage på Emmas Under. Emmas holder et jevnt og høyt nivå - og hver gang jeg er der lurer jeg på hvorfor jeg ikke unner meg dette oftere.

Takk, theresehenriksen

Tusen takk for din strålende tilbakemelding av vår restaurant og dine gode opplevelse hos oss. Det er akkurat dette vi jobber for og mot hver dag, så det er nydelig å høre at vi lykkes. Vennlig hilsen oss på Emmas.

Anmeldt 1. november 2018

Dette er stedet å spise dersom man ønsker topp servering, hyggelig atmosfære og nydelig, kortreist mat. Man blir mottatt som om man er hos sin egen familie, og man kan alltid være sikker på å få mat av topp kvalitet. I underetasjen er det om formiddagen lunsjretter, det også helt uforlignelig godt! Gratulerer til Emmas med 20-års jubileum! Tromsø er ikke det samme uten denne restauranten!

Takk, Tromso1955

Tusen takk for din kjempegode tilbakemelding av vår restaurant .Det er akkurat dette vi jobber for og mot hver dag for å levere, så det er nydelig å høre at vi lykkes. Vennlig hilsen oss på Emmas.

Reisende som så på Emma's Drommekjokken, så også på

Har du vært i Emma's Drommekjokken? Del dine erfaringer!