“Fantastisk ”

Vurdert som nr. 18 av 129 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Lunsj- og middag i krysningen café/restaurant, bordservering. Småretter, tapas og full meny. Kjøkken: Internasjonal gourmet med nordnorske råvarer.
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Super fin, god varm restaurant . Husk å booke bord da det alltid er fult. Veldig bra service, all maten er lagd med kjærlighet . Anbefaler klipp fisk på lunsj menyer , super bra . Hellstrøm sin favoritt .

Takk, 848nadiao
Anne Brit A, Eier på Emmas Drømmekjøkken & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. januar 2019

Tusen tusen takk for din svært hyggelige tilbakemelding. Vi prøver alltid vårt aller beste over hele linja, så det gleder oss virkelig at du kjenner at det ligger masse kjærlighet bak. Velkommen igjen :)

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Kjempekoselig restaurant med hyggelig betjening. Mat, vin og atmosfære traff meg helt perfekt. Anbefaler alle å stikke innom Emmas for en lunsj eller helaften.

Takk, Tor-Inge H
Anne Brit A, Eier på Emmas Drømmekjøkken & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Tusen takk for din meget hyggelige tilbakemelding av vår restaurant. Vi er glad for å høre at både mat, vin, atmosfære og hyggelig betjening traff deg helt perfekt. Det er som den beste musikk i våre ører:)
Hjertelig hilsen fra Emma og hennes drømmeteam

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Vi var bare litt sulten og ville ha et trivelig sted for mat og samtale. Da valgte vi Emmas Under. Pent dekket bord med levende lys og trivelig servitør som ga en grei innføring i lunsjmenyen. Jeg valgte salat med fetaost og grillet tomat, denne retten kunne jeg fått brød og smør til, men salaten var toppet med krutonger og var stor nok. Delilige smaker av bygg, linser, oliven og fersk rødbeter. Lett og smakfull dressing. Min venninde spiste laksesmørbrød med syltet sennepskorn. Vi avsluttet med kaffe og husets konfekt, et mørkt sjokolade hjerte fyllt med rom og hvit sjokolade. En koselig opplevelse en grå novemberdag.

1  Takk, 721EvaB

Kjære Eva B
Tusen takk for din gode tilbakemelding på ditt restaurantbesøk hos oss på Emmas UNDER til lunsj med venninde. Vi er glade for å høre at dere hadde en god matopplevelse med trivelig service. Når gjester gir oss tilbakmelding om at de har hatt en koselig opplevelse hos oss, da vet vi at vi har gjort det rette. Intet gleder oss mer. Velkommen igjen en annen gang. Vennlig hilsen fra Emma og hennes drømmeteam.

Anmeldt 5. november 2018

Var så heldig å få plass på 20-årsfeiring på Emmas. Det var en perfekt opplevelse fra begynnelse til slutt. Smak, farger, servering, stemning, service, de beste viner og selskapet ved bordet, alt oppfylte forventningene og vel så det. Lykke til med de neste 20-årene. Jeg kommer tilbake

Takk, Odyssey66008164040
Anne Brit A, Eier på Emmas Drømmekjøkken & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Tusen takk for din flotte tilbakemelding på ditt restaurantbesøk hos oss under jubileumshelgen. Det er så godt å høre at vi lykkes med å oppfylle forventningene, og endatil overtreffe dem. Da har vi lyktes, og det er ingen ting som gjør oss mer glade enn det:) Velkommen igjen til oss. Beste hilsen fra Emmas drømmeteam.

Anmeldt 5. november 2018

Vi feiret Emma med en ni-retters meny, samt matchende vinpakke. Kreative anretninger og godt sammensatte smaker. I lokalet ble det en høylytt stemning av mennesker som koste seg.

1  Takk, Merete L

Tusen takk for din flotte tilbakemelding på ditt restaurantbesøk hos oss under jubileumshelgen. Det er så godt å høre at dere koste dere og hadde en fin opplevelse sammen med oss. Ingenting gleder ss mer enn det!
Velkommen igjen til oss. Beste hilsen fra Emma og hennes drømmeteam.

Reisende som så på Emmas Drømmekjøkken & Bar, så også på

Har du vært i Emmas Drømmekjøkken & Bar? Del dine erfaringer!