“Beste lutefisken i byen”

Emmas Drømmekjøkken & Bar
Vurdert som nr. 18 av 129 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Beskrivelse: Lunsj- og middag i krysningen café/restaurant, bordservering. Småretter, tapas og full meny. Kjøkken: Internasjonal gourmet med nordnorske råvarer.
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god mat servert på tradisjonelt vis, hyggelig betjening som serverer, anbefaler og veileder deg på best måte. Rolig atmosfære

1  Takk, mortenk788
Anne Brit A, Eier på Emmas Drømmekjøkken & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. januar 2019

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du formidler dette som du gjør, og at du synes vi har den beste lutefisken i byen :) Det er det mange andre som også mener. Vi prøver jo vårt beste hele tiden, og vi blir glad når vi gjør våre gjester glad.
Velkommen igjen til oss .

Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Emmas er et sted jeg har frekventert en rekke ganger i 2018, men første gang jeg har tatt trappen opp i 2 etg.
Bord var bestilt til 20.30, men jeg følte at vi kom var en overraskelse. Bord måtte dekkes. Jeg hadde skrytt av etablisementet ovenfor min kollega, og da var det forventninger deretter.
Hyggelig betjening som alltid, men musserende som aperetif var ikke kald «nok». Kom den fra kjøler, eller....?
Denne gang ble forrett droppet, så det ble rett på and, og rein.
Den var perfekt både i smak og anrettning. Min kollega måtte sende sin reinkalv tilbake til kjøkkenet da den ikke var varm, men «lunken». Etter korte 5 min var den tilbake med perfekt temperatur.
Så ble det dessert med Creeme Brule og oster og et glass Nieporter til ostene.
Jeg savnet at det ble presentert hvilke type oster som jeg fikk, og det ble aldri spurt om vi ville ha kaffe.
Denne gangen må jeg innrømmet at jeg ble skuffet og må vurdere et eventuelt neste besøk.
Prisen er for høy til at man skal akseptere en halvveis løsning.
Jeg synes at man skal vise entusiasme for faget/jobben sin, slik var det ikke i dag hos Emma.

1  Takk, safetyguide1
Anne Brit A, Eier på Emmas Drømmekjøkken & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Hei og tusen takk for din tilbakemelding. Vi har nå tatt opp saken internt og fått den belyst fra dem som var på jobb i går kveld. Dere hadde bestilt bord til 3 personer, men kom bare to. Det var muligens dette som ble oppfattet slik at det var en overraskelse? Siden dere bare ble to stykker, tok servitøren en avgjørelse om å flytte dere over på et hyggeligere tomannsbord. Dette bordet manglet dessverre glass.Det er kjedelig å høre at reinkalven ikke var så varm som den skal være, og det beklager vi. At ostene ikke ble presentert er også svært beklagelig. Lærlingen som serverte dere spurte om dere ville ha noe å drikke til desserten og svaret hun fikk tilbake var kun portvin.

Vi setter stor pris på at du har besøkt vår restaurant flere ganger i løpet av 2018. Dette tar vi som et tegn på at du har vært fornøyd med oss. Derfor håper vi virkelig å kunne se deg igjen.

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Super fin, god varm restaurant . Husk å booke bord da det alltid er fult. Veldig bra service, all maten er lagd med kjærlighet . Anbefaler klipp fisk på lunsj menyer , super bra . Hellstrøm sin favoritt .

Takk, 848nadiao

Tusen tusen takk for din svært hyggelige tilbakemelding. Vi prøver alltid vårt aller beste over hele linja, så det gleder oss virkelig at du kjenner at det ligger masse kjærlighet bak. Velkommen igjen :)

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Kjempekoselig restaurant med hyggelig betjening. Mat, vin og atmosfære traff meg helt perfekt. Anbefaler alle å stikke innom Emmas for en lunsj eller helaften.

Takk, Tor-Inge H
Anne Brit A, Eier på Emmas Drømmekjøkken & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Tusen takk for din meget hyggelige tilbakemelding av vår restaurant. Vi er glad for å høre at både mat, vin, atmosfære og hyggelig betjening traff deg helt perfekt. Det er som den beste musikk i våre ører:)
Hjertelig hilsen fra Emma og hennes drømmeteam

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Vi var bare litt sulten og ville ha et trivelig sted for mat og samtale. Da valgte vi Emmas Under. Pent dekket bord med levende lys og trivelig servitør som ga en grei innføring i lunsjmenyen. Jeg valgte salat med fetaost og grillet tomat, denne retten kunne jeg fått brød og smør til, men salaten var toppet med krutonger og var stor nok. Delilige smaker av bygg, linser, oliven og fersk rødbeter. Lett og smakfull dressing. Min venninde spiste laksesmørbrød med syltet sennepskorn. Vi avsluttet med kaffe og husets konfekt, et mørkt sjokolade hjerte fyllt med rom og hvit sjokolade. En koselig opplevelse en grå novemberdag.

1  Takk, 721EvaB

Kjære Eva B
Tusen takk for din gode tilbakemelding på ditt restaurantbesøk hos oss på Emmas UNDER til lunsj med venninde. Vi er glade for å høre at dere hadde en god matopplevelse med trivelig service. Når gjester gir oss tilbakmelding om at de har hatt en koselig opplevelse hos oss, da vet vi at vi har gjort det rette. Intet gleder oss mer. Velkommen igjen en annen gang. Vennlig hilsen fra Emma og hennes drømmeteam.

Reisende som så på Emmas Drømmekjøkken & Bar, så også på

Har du vært i Emmas Drømmekjøkken & Bar? Del dine erfaringer!