“Fantastisk👍🏻”

Vurdert som nr. 18 av 130 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Lokalt kjøkken, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Lunsj- og middag i krysningen café/restaurant, bordservering. Småretter, tapas og full meny. Kjøkken: Internasjonal gourmet med nordnorske råvarer.
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Første gang på Emma’s - på date med kjæresten! God mottagelse, skikkelig koselig lokale (hadde bestilt bord i 2.etg), hyggelige servitører og ikke minst vanvittig god mat! Store porsjoner, vi ble ordentlig mett og god!
Anbefales på det sterkeste, og blir gjentagelse på oss

Takk, MonicaK1422
Anne Brit A, Eier på Emma's Drommekjokken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Hei Monica,

Vi ser fram å ønske dere hjertlig velkommen igjen.

Vennlig hilsen, Emma og hennes drømmeteam

Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Hyggelig stemning og god mat, men;

Bestilte kongekrabbe salat til 300nok og gikk derfra sulten... De kunne godt gjort mer ut av salaten.

De jeg spiste med hadde fiskegrateng og fiskesuppe og var veldig fornøyde.

Takk, Annma1
Anne Brit A, Eier på Emma's Drommekjokken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Hei.

Så hyggelig at dere hadde et fint besøk hos oss.

Vi har fått utelukkende gode tilbakemeldinger på kongekrabben, men alle tilbakemeldinger gjør oss bedre så vi setter stor pris på at du valgte å skrive til oss.

Fiskegratengen er en kjent favoritt hos lokalfolket i Tromsø. Du er hjertelig velkommen tilbake til et deilig måltid.

Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Jeg vil sterkt anbefale Emmas drømmekjøkken under et Tromsø-besøk. Fantastisk mat til ok pris, og et veldig hyggelig og varmt lokale. Servicen var veldig bra, hyggelige og oppmerksomme servitører.

Takk, Helene Cecilia K

Hei Helene,

Tusen takk for din kjempekoselige anmeldelse! Den gjør oss skikkelig glad, og takk skal du ha :) Vi ønsker deg hjertlig velkommen igjen.

Med vennlig hilsen, Emma og hennes drømmeteam

Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

Jeg og kjæresten var på besøk i Tromsø og hadde bestemt oss for å prøve Emmas Drømmekjøkken. Men det kjentes ut som det ble tatt ille opp at vi trodde vi kunne bare komme inn rett fra gata og forvente å få bord. Hun som tok oss i mot var tilsynelatende forbløffet over det og informerte oss på nedlatende vis at bord måtte vi vente på.

Ikke den beste starten, men siden vi hadde fått anbefalt å spise her så kom vi tilbake senere når vi kunne få bord.

Selv om den bakte klippfisken med potetmos var nydelig på smak syns jeg ikke at dette var pengene verdt.

Nå kan det hende at jeg ble ekstra sulten av ventetiden, men tilbehøret var mer pynt på tallerkenen enn faktisk mat for en sulten mage og servitøren kom aldri tilbake for å spørre om vi ønsket dessert så da gikk vi derifra med litt tomme mager og emmen smak i munnen av det som vi hadde forventet skulle være et høydepunkt.

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, gunn_maganda
Anne Brit A, Eier på Emma's Drommekjokken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Hei Gunn.

Så hyggelig at dere valgte å komme innom restauranten vår under deres Tromsø besøk. Det er derimot veldig kjedelig at dere følte vi var nedlatende når vi sa at dere måtte vente på bord. Under høysesongen er det høyt trykk i restauranten, så det kan hende servitøren som tok dere imot hadde mye å gjøre på det tidspunktet og at det dermed kunne misforståes som at hun var nedlatende. Det må vi bare beklage for på det sterkeste! Det er absolutt ikke en slik velkomst vi ønsker å gi til våre gjester. Alle er velkommen, med eller uten bordbestilling – selv om bordbestilling anbefales på det sterkeste under høysesongen så man slipper skuffelsen i døren når vi er fullbooket.

Det er kjekt å høre at klippfisken som lokalbefolkningen er veldig glad i, falt i smak. Vår bakte klippfisk fra Halvors og Nergård i Senjahopen blir servert med en lun paprika og olivenvinaigrette med chorizo, potetmos og brokkoli. Dette er hva retten består av, alt er spiselig og velbalansert. Den består ikke av noe pynt utenom det.

At dere ikke ble spurt om dessert er veldig beklagelig. Vi håper dere velger å komme innom oss på deres neste Tromsø besøk. Da skal vi passe på at dere drar herifra mette og fornøyde, slik som normen er her.

Vi ønsker dere et riktig godt nyttår!

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk hyggelig kveld med godt vertsskap, god mat og ikke minst; masse gode viner.
Anbefales god

1  Takk, Tor Inge H
Anne Brit A, Eier på Emma's Drommekjokken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. januar 2019

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til det. Vi prøver jo vårt beste hele tiden, og ingenting gjør oss mer glad enn at våre gjester er fornøyde.
Velkommen igjen.

Reisende som så på Emma's Drommekjokken, så også på

Har du vært i Emma's Drommekjokken? Del dine erfaringer!