TripAdvisor

Vurdert som nr. 20 av 143 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservater
Beskrivelse: Lunsj- og middag i krysningen café/restaurant, bordservering. Småretter, tapas og full meny. Kjøkken: Internasjonal gourmet med nordnorske råvarer.
Anmeldt 4. september 2019

Dette skal være en restaurant i topp sjiktet, tja syns ikke dem imponerer noe særlig, det er flere restauranter i Tromsø som så absolutt serverer bedre enn dette. Men vel verdt å prøve, da har du i det aller minste forsøkt.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Hege E

Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

Helt fantastisk.
Prøvde en 5 retters med vinpakke som traff midt i blinken.
Den beste fisken å fiskesuppa som jeg har smskt.
Vil anbefale alle som tar turen til Tromsø og prøve denne plassen

Dato for besøk: august 2019
Takk, J3380DUjims
Anmeldt 7. august 2019

Har vært her tidligere utenom sommermånedene, og på dette tidspunktet var restauranten så absolutt fortreffelig. I sommer har vi dessverre ikke hatt samme opplevelsen, grunnet lang ventetid og middelmådig service. Dette kan naturligvis ha noe med ferieavvikling og sommervikarer å gjøre, men det er svært beklagelig på restaurantens vegne at en normalt sett fantastisk restaurant er nede på et middelmådig nivå sammenliknet med andre restauranter i Tromsø.

Håper virkelig det tar seg opp igjen, for maten er like god som alltid - men maten alene avgjør ikke for bedømmelsen av helhetsutrykket.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Honkwai
Anmeldt 1. juli 2019

Vi bestilte tre burgere til lunsj. Det tok 50 minutter fra vi gikk inn døra til vi ble servert. Det er for seint. Høylytt kjefting fra kjøkkenet til servitørene om ikke å slippe inn flere gjester fordi de var på etterskudd.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Lars H
Anne Brit A, Eier på Emma's Drommekjokken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2019

Hei Lars.

Det er synd å høre at dere måtte vente lenge på maten. Det er klart man ikke skal vente så lenge før man får servert lunsj og det må vi rett og slett bare beklage så mye for.

Vi ønsker dere velkommen tilbake for en raskere lunsj opplevelse!

Vennlig hilsen,
Emma og drømmeteamet

Anmeldt 27. juni 2019 via mobile enheter

Koselige, intime lokaler, rask service og fin beliggenhet.
Det ble hvalbiff på meg denne kvelden. Hval er jo ofte ikke som indrefilet, men denne var for meg litt trevlete og litt seig, har fått dette mye bedre ved andre anledninger.
Grønnsakene var ikke bra, alt var overkokt. Mye asparges og de hadde «glemt» å skrelle den hvite og knekke endene på den grønne. Ble litt vel mye fiber å tygge på og noen var ikke mulig å skjære igjennom. Akkurat det er dårlig håndverk.
Positivt: koselig sted, artig vinutvalg (bare?) på glass og viktigst: smakene var gode!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Ttrond

Hei Trond.

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss tilbakemelding fra besøket ditt. Det setter vi veldig stor pris på.

Det er veldig kjedelig å høre at hvalbiffen ikke sto til forventningene.

Vi har alltid vært opptatt av å levere et bra produkt og om våre gjester formidler til oss at produktet ikke var etter forventningene ønsker vi å rette opp i det før gjestene forlater restauranten.

Vinkartet vårt består av mange spennende viner fra hele verden som vi selger på flaske.

Vi håper vi sees igjen ved en senere anledning.

Vennlig hilsen,
Emma og drømmeteamet

Reisende som så på Emma's Drommekjokken, så også på

Har du vært i Emma's Drommekjokken? Del dine erfaringer!