“God, lokal mat”

Vurdert som nr. 17 av 132 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Beskrivelse: Lunsj- og middag i krysningen café/restaurant, bordservering. Småretter, tapas og full meny. Kjøkken: Internasjonal gourmet med nordnorske råvarer.
Anmeldt 2. september 2020 via mobile enheter

Bestilte 7-retters middag med tilhørende vinpakke. Super service og veldig god mat i et koselig lokale.

Dato for besøk: september 2020
Takk, elisabeth5s

Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Flott middag av rein med forrett. Desserten var skuffende. Kategori: Dyrt. Spurte etter pæresider og ble servert eplemost og i tillegg var den alkoholfri.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, finnarnek2016
Anmeldt 11. januar 2020 via mobile enheter

Tredje gang jeg besøker Emmas drømmekjøkken, og opplevelsen har alltid vært den samme. God service, meget god mat men noen detaljer gjør at den ikke når helt til topps! Gravet elg til fortet var fantastisk god. Hovedrett Røkt reinsdyr var bra, litt mye røyksmak og litt kjedelig tilbehør med veldig mørt og fint kjøtt. Sjokoladekake med bringebærsorbet til dessert var OK+. Lite sjokoladesmak og havregryn som tilbehør ødela mye av retten. Havregrynen bør de fjerne. Bringebærsorbet var fantastisk god. Service var bra, men kan fortsatt bli litt bedre for å nå til helt til topps! Veldig høy pris, noe som også drar ned vurderingen.

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, 564wangc
Anmeldt 7. januar 2020 via mobile enheter

Vi var innom for en sen lunsj/tidlig middag. Vi hadde lyst til å smake på burgeren her. Burgeren var nydelig, deilig smak og perfekt stekt. Brødet var litt tørt, uten at det var til stor sjeneanse. Chips ved siden av synes jeg virket litt enkelt. Foretrekker fries eller poteter til dette, men det er min smak. Kanskje legge det inn som et valg på menyen?

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, ztig65
Anmeldt 1. januar 2020

Vi bestilte bord til 4 på nyttårsaften, så derfor forstår man jo at det er dyrere enn vanlig. Uansett så bestilte vi fastsatt 3 retters meny, alt inkludert (Altså, ALT inkludert), hvor 2 er vegetarianere. Ok forrett hummersuppe for oss, men 2 tynne skiver med gulrot og eple som vegetar forrett!!! Herregud, respektløst. Så godt røkt reinsdyr kjøtt med garnityr. Helt fint. Men, en slags merkelig såkalt "risotto" som smaker som barberque saus med litt grønnsaker som smakte alt annet enn godt eller minnet om risotto. Grusomt. Så, standard enkel créme brulée som var ordinær. Når man bestiller en ferdig satt meny med alt inkludert, blir man en smule overrasket av at 4 vanlig glass musserende koster kr. 436,- og at en ordinær flaske Zuccardi Malbec til kr. 164,90 på Vinmonopolet, koster kr. 585,-!!!!! ALT INKLUDERT! Hallo, man skremmer jo livskiten av folk med dette. Ja, nyttårsaften er dyrere, ja, plenty med bestillinger osv, men man må jo ha respekt for kunden, kostnad og nivået på maten. Dette er den første og absolutt siste gangen vi kommer til å sette våre bein innenfor disse dørene dessverre. Grei mat for 2, men pinlig dårlig vegetar mat og priser totalt utenfor enhver proposjon.

Dato for besøk: desember 2019
5  Takk, 311janf

Reisende som så på Emmas Drømmekjøkken & Bar, så også på

Har du vært i Emmas Drømmekjøkken & Bar? Del dine erfaringer!