“God mat og service ”

Vurdert som nr. 18 av 132 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Beskrivelse: Lunsj- og middag i krysningen café/restaurant, bordservering. Småretter, tapas og full meny. Kjøkken: Internasjonal gourmet med nordnorske råvarer.
Anmeldt 9. september 2020 via mobile enheter

Vi bestilte 5 retter med vinpakke.
Dette er ikke en billig restaurant men kvalitet koster.
Vi var kjempe fornøyd med både mat, drikke og service. Meget hyggelig betjening.

Dato for besøk: september 2020
Takk, mortenr813

Anmeldt 2. september 2020 via mobile enheter

Bestilte 7-retters middag med tilhørende vinpakke. Super service og veldig god mat i et koselig lokale.

Dato for besøk: september 2020
Takk, elisabeth5s
Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Flott middag av rein med forrett. Desserten var skuffende. Kategori: Dyrt. Spurte etter pæresider og ble servert eplemost og i tillegg var den alkoholfri.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, finnarnek2016
Anmeldt 11. januar 2020 via mobile enheter

Tredje gang jeg besøker Emmas drømmekjøkken, og opplevelsen har alltid vært den samme. God service, meget god mat men noen detaljer gjør at den ikke når helt til topps! Gravet elg til fortet var fantastisk god. Hovedrett Røkt reinsdyr var bra, litt mye røyksmak og litt kjedelig tilbehør med veldig mørt og fint kjøtt. Sjokoladekake med bringebærsorbet til dessert var OK+. Lite sjokoladesmak og havregryn som tilbehør ødela mye av retten. Havregrynen bør de fjerne. Bringebærsorbet var fantastisk god. Service var bra, men kan fortsatt bli litt bedre for å nå til helt til topps! Veldig høy pris, noe som også drar ned vurderingen.

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, 564wangc
Anmeldt 7. januar 2020 via mobile enheter

Vi var innom for en sen lunsj/tidlig middag. Vi hadde lyst til å smake på burgeren her. Burgeren var nydelig, deilig smak og perfekt stekt. Brødet var litt tørt, uten at det var til stor sjeneanse. Chips ved siden av synes jeg virket litt enkelt. Foretrekker fries eller poteter til dette, men det er min smak. Kanskje legge det inn som et valg på menyen?

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, ztig65

Reisende som så på Emmas Drømmekjøkken & Bar, så også på

Har du vært i Emmas Drømmekjøkken & Bar? Del dine erfaringer!