“En utrolig matopplevelse av de sjeldne”

Emmas Drømmekjøkken & Bar
Vurdert som nr. 14 av 138 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Beskrivelse: Lunsj- og middag i krysningen café/restaurant, bordservering. Småretter, tapas og full meny. Kjøkken: Internasjonal gourmet med nordnorske råvarer.
Anmeldt 8. september 2021

Vi spiste der og hdde 7 retter med vinpakke, som ble en lang og uforglemmelig kveld. Den ene retten bedre enn den andre, godt tilpasset mengden og med et uttall av smaksopplevelser. Vinene til maten var meget godt satt sammen, og betjeningen veldig proffesjonelle. Dette var en av de sjeldne opplevelsene man lever lenge på. Vi bare takker så mye til gjengen på Emmas Drølmmekjøkken. En virkelig drøm som bør oppleves. Bruke god tid, det er det verdt, men book på forhånd.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Arne Henrik W

Anmeldt 14. august 2021

Kjempe god mat og stemning. Alle rettene er fantastisk satt sammen og smaker nydelig! Litt dyrt mtp. mengde. Men eller topp karakter!

Takk, 607susannef
Anmeldt 21. oktober 2020

Vi gikk egentlig forbi men snudde når vi så inn vinduene på søken etter en god lønsj.
Ikke ble vi misfornøyde.
Mat og service var i ypperste klasse men sesongvarer som fikk skinne.
Veldig god atmosfære og dit vil vi tilbake til.
Anbefales på det sterkeste!

Takk, Ken-Vidar A
Anmeldt 20. oktober 2020 via mobile enheter

Maten var veldig god og betjeningen var svært høflig og hjelpsom. Ikke billig, men ikke dyrt heller.

Takk, Prebz_da_boi
Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Meget hyggelig opplevelse. Enkel og grei lunsj med supergod fiskegrateng blant annet. Betjening som virkelig ER der og smiler til deg. Bravo Emma

1  Takk, 605vidarh

Reisende som så på Emmas Drømmekjøkken & Bar, så også på

Har du vært i Emmas Drømmekjøkken & Bar? Del dine erfaringer!