“Fantastisk mat”

Kjøkken: Spansk, Bar
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Dette må være den aller beste tapasen jeg har spist! Utrolig godt! Bra service og hyggelige lokaler.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, lizaelen

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Opp en trapp, og godt skult bak en dør ligger Presis, en skikkelig god, liten og trivelig Tapas restaurant. Gravet reinsdyr er ikke typisk tapas, men veldig godt likevel. Det samme var lammecarren.
Kan varmt anbefales

Takk, 520erikn
Anmeldt 1. november 2018

Har vært på Presis Tapas flere ganger og har vært fornøyd hver gang! Hyggelige servitører, god stemning og syyyykt god mat! Kjenner jeg får vann i munnen bare av å tenke på det! Spesielt med sangria til! NAM!!

Gleder meg til å se hvordan det blir når dere skal utvide restauranten! Jeg kommer ihvertfall!

Takk, Hoderrane
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk god tapas. Store, gode porsjoner. Hyggelig betjening. Men lokalet er litt lite / trangt, og bærer lyd veldig godt. Opplevdes som mye støy.

Takk, FayN_12
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Altså,
Skal du spise tapas? Skal du spise veggis? Skal du drikke god vin? Vil du ha tidenes beste service? Vil du ha maten din tilberedt av kokker med yrkesstolthet?

Da er valget enkelt og PRESIST

Da skal du spise her!

Vi var 2 stk som bestilte hele grønnsaksmenyen, ostetallerken og brød+ vin betalte CIRCA 850kr.

En av mine beste matopplevelser noensinne!!

Koner tilbake fort!

1  Takk, bj_rnmagnea2018