“Gode smaker”

Kjøkken: Spansk, Bar
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 17. januar 2019

Gode smaker satt sammen - og hver for seg. Greit prisnivå i en ellers høyt prissatt Nordens Paris. Anbefales både for et glass og litt fingermat og som et sammensatt større måltid.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Mr H

2024 av 296 anmeldelser

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Jeg er så fornøyd med servicen, tilretteleggelsen og kreativiteten som ble lagt ned i julebordsmiddagen min! Kundeservicen er helt super, mat var fantastisk god og igjen, er jeg super imponert over kreativiteten ved maten. Hver rett resten av bedriften ble servert fikk jeg en vegansk versjon av den. Anbefales på dt sterkeste. Sykt hyggelig lokale og atmosfære. 10/10

1  Takk, _willynillybear_
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat,nydelig vin og nydelige mennesker som jobber på Presis.Vi hadde en utrolig fin kveld der❤

Takk, Siv B
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Dette må være den aller beste tapasen jeg har spist! Utrolig godt! Bra service og hyggelige lokaler.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, lizaelen
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Opp en trapp, og godt skult bak en dør ligger Presis, en skikkelig god, liten og trivelig Tapas restaurant. Gravet reinsdyr er ikke typisk tapas, men veldig godt likevel. Det samme var lammecarren.
Kan varmt anbefales

Takk, 520erikn