“Skuffende”
Anmeldelse av Smørtorget Kaffe & Mat

Smørtorget Kaffe & Mat
Vurdert som nr. 5 av 21 Smått og godt i Tromsø
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Lang kø for å få kjøpe noe, lite effektivt, må spørre om de kan rydde bord, de glemmer bestillingen vår, sjokoladen smaker vann og er lunken, ‘servitørene’ vet ikke hva service er. Kommer nok ikke tilbake på ei stund!

1  Takk, Nibrejo

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Hjemmekoselig kafe. Jeg pleier å spise havregrøt her. Fantastisk god med jordbærsaus. Anbefales virkelig. Tror det må være den beste havregrøten jeg har smakt! Man kan kjøpe nøttestrø også.

3  Takk, FrostieTromso_Norway
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Veldig koslig stemning der! Det var litt dårlig plass der, så for rullestolbrukera er det kanskje litt dumt! Veldig god te og varm sjokolade. Likte at det var heimalaga! Litt dyrt er da, men det går det an å fiksa litt på! Dei er med på «too good to go» appen så om du er student går det an å sjekka ut den appen og henta seg nokon godsaker der for billig peng om dei har lagt ut nåke! Gulrotkaka var veldig god

1  Takk, annesophieg298
Anmeldt 30. november 2018

Lang ventetid. Gått fri for ting, uten å få beskjed når vi bestilte. Fikk bare servert noe annet isteden for, uten noen info. Veldig dyrt

Takk, Excursion262001
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Kjøpte en snitt der og tok med. Var helt fantastisk god. Veldig grovt brød med Brie og valnøtter. Ble mett. Noe dyrt for en skive men helt nydelig!

1  Takk, tulvik

Reisende som så på Smørtorget Kaffe & Mat, så også på

Har du vært i Smørtorget Kaffe & Mat? Del dine erfaringer!