“God kake, grei kaffe og mat!”
Anmeldelse av Smørtorget Kaffe & Mat

Smørtorget Kaffe & Mat
Vurdert som nr. 7 av 21 Smått og godt i Tromsø
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Sjarmerende sted med overraskende mange sitteplasser! Kakene var virkelig kjempegode! Kaffen og maten vi bestilte, rekesmørbrød og toast, var helt greit, gode men ingenting å skrive hjem om. Normal pris også.

1  Takk, matildawoldd

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste en kjempe god lunsj! Anbefaler toast, den var veldig god Godt utvalg av mat, drikke og noe til kaffen☕️

1  Takk, veronicau673
Anmeldt 24. mai 2021

Allerede ved bestilling fikk jeg et inntrykk av at dette ville bli en positiv opplevelse. Vi var et selskap på flere personer og vi hadde fått bord i et eget rom npe som var veldig hyggelig. De hadde god mat og gode kaker og opplevde en servicevennlig og positiv betjening selv om det var fullt og stor trafikk. Besøker gjerne stedet igjen ved en senere anledning i Tromsø.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Norway1961
Anmeldt 5. april 2021

Jeg og to venniner spiste middag her i går, og vi syntes det var den beste bacalao-en vi noen gang har smakt! Veldig god service, grei pris og hyggelig omgivelser. Vi kommer garantert tilbake igjen, Anbefales!!

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, stefaniegrz
Anmeldt 1. november 2020 via mobile enheter

God mat, god stemning og kult konsept. Plasseringen var fin, korona-tiltakene var der uten å ta over

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, lenemalin

Reisende som så på Smørtorget Kaffe & Mat, så også på

Har du vært i Smørtorget Kaffe & Mat? Del dine erfaringer!