Expedia.comUSD 256
Orbitz.comUSD 256
eDreamsUSD 256
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Her er det nesten ikke annet å si enn at dette må iallfall være et av Norges beste pasienthotell. Flott resepsjonsområde, veldig fine rom som er universelt utformet, flott restaurant med veldig god og variert mat. Utenom måltidene er det mulighet for å kjøpe det man trenger i en liten kaffebar eller en Narvesen like ved. Et tips til forbedring er å ha noe oppskjært brød til frokost - noen av de som besøker dere har trøbbel med å skjære selv

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 776geirj
Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

Koselig pasienthotell på sykehuset i Tromsø...gode senger rent og fint.stort bad hyggelig betjening.flott utsikt bodde i 18etageKort vei til sykehuset.Frokostbuffet.middagsbuffet og kvelds..God mat burde kanskje være bedre alternativ til diabetikere på dessert bordet...siden det er stort sett pasienter som bor her

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Elisabeth S
Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Her kan man bo godt, om man ikke må bo mer sentralt. Inngangen til hotellet var under ombygging, så det var langt å dra med seg bagasjen til selve hotellet. Og litt vanskelig å finne den midlertidige inngangen.
Vennlig personale og god frokost. Romslig rom og bad.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 942bente
Anmeldt 26. januar 2018 via mobile enheter

Et rolig sykehushotell som ligger ved sykehuset. Har fine og store rom, og rommene er tilpasset at det er et sykehushotell, med alarmer og god planløsninger. God frokost følger med, anbafales å prøve skogsbæryougurt, hjemmelaget?

Dato for oppholdet: januar 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, b_rrel
Anmeldt 30. desember 2017

Rent hotell, men der stopper det. Svært dyrt, rom rensket for komfort, få fasiliteter og ingenting i nærheten. Å være dagpasient på UNN og overnatte her anbefales ikke, selv om en har en alarmknapp over senga.

Dato for oppholdet: januar 2017
  • Reisetype: Reiste alene