“Må besøkes om du er i Tromsø.”

Svermeri kafe og redesign
Vurdert som nr. 1 av 2 Dessert i Tromsø
Beskrivelse: En hjemmekoselig kafe liggende ved en grønn park (Jaklinns plass) nord i byen. Nært Polarmuseet, Perspektive museet, Skansen, Tromsøbrua og kun 15 min gange fra Ishavskatedralen. Vi serverer varm og kald drikke, (har bevilling) supper, ulike sandwisher i tillegg til bredt utvalg i hjemmelgde kaker (alle produseres på kafeen) Ulike rom og gjennomgående lun steming over flere etasjer. Vi har også uteservering sommerstid.
Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

God mottakelse av betjening.
Nydelig lunch med søtpotetsuppe og eplekake & kaffe etterpå.
Anbefales!
Herlig chili musikk i bakgrunn.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 882trinea
Katrinedjensen, Eier på Svermeri kafe og redesign, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2021

Så hyggelig å høre at du ble tatt godt i mot og hadde ei trivelig stund på Svermeri:) Velkommen igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra supper og kaker, god kaffe, veldig hyggelig og effektivt personale. Ute- og inneplasser, rolig hjørne litt bortenfor Storgata. Kommer gjerne tilbake.

Takk, Jostein G

Så hyggelig å hadde ei trivelig stund på Svermeri:) Velkommen igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 9. september 2020

Alltid hyggelig personale. Gode, hjemmebakte kaker. Hyggelige omgivelser med innredning av gamle ting.

Takk, NorundS

Tusen takk for den fine anmeldelsen og velkommen tilbake ved en senere anledning:)

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Et koselig retrosted, med muligheter for å sitte både ute og inne. Vi spiste nydelig nybakt eplekake og is. Herlig!

Dato for besøk: august 2020
Takk, Ingmab

Så fint at du trivdes (og likte eplekaka) på besøk her på Svarmeri, velkommen tilbake ved en senere anledning:)

Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Jeg har forelsket meg i stedet. Samt at stedet har introdusert Islandskake for meg, og det har jeg også forelsket meg i. Vil takke stedet for en fin opplevelse.

Stedet får tydeligvis besøk av alle aldere og lokale som tilreisende. Det var vakkert for oss tilreisende å sitte å smålytte til alle de lokale småhistoriene som gikk rundt på bordene, særlig hos de pentkledde eldre bannende damene! Takk for en samlende og lokal opplevelse!

Anbefaler alle turen innom her!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, dorthesKS

Tusen takk fo den flotte anmeldelsen. Det høres ut som du var tilstede på kafeen på et godt tidspunkt:) Velkommen igjen ved en senere anledning:)

Reisende som så på Svermeri kafe og redesign, så også på

Har du vært i Svermeri kafe og redesign? Del dine erfaringer!