Nordlysjakt i Tromsø med liten gruppe

Bestill på forhånd
fra
USD 150,39
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Polar Adventures på
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Ja det er kaldt her og det var det på vår tur også. Imidlertid hyggelige folk og de kan dine ting. Blir gjerne med igjen.

1  Takk, Tony H
Anmeldt 20. november 2017 via mobile enheter

Det var fantastisk .Både nordlys og Polar whale safari. Kjempesnille mennesker og hjelpsomme , alle fra sjåfør, guider til sjefen. Anbefaler til alle, jeg var 100% fornøyd. Tusen hjertelig takk for alt.

1  Takk, lenka93kr
Anmeldt 5. november 2017 via mobile enheter

Det er det desidert kuleste jeg har gjort noen gang! Crewet på båten gjør turen helt spesiell! Personlig og morsom! Vi fikk se delfinene , vi har fisket, sett havørn , spist fantastisk fiskesuppe og kost oss glugg i hjel! Jeg kommer definitivt tilbake med familien, og Polar Adventures er det soleklare valget! Kunne ha vært med på nytt i morgen! Takk til Jack Sparrow og resten av gjengen! Dere gjør et fantastisk arbeid!

Takk, Marit S
Anmeldt 4. november 2017 via mobile enheter

Min bedre halvdel og jeg har storkost oss på tur!!!❤️ vi så havørn og noen var heldige å fikk fisk på kroken servicen har vert meget god, fikk nydelig « fesh» fiskesuppe, kjeks og frukt vi så dessverre ingen hval Det er vist for tidlig i sesongen, men vi har kost oss allikavel❤️ Vi kommer veldig gjerne tilbake- kan anbefales❤️

Takk, Fred G
Anmeldt 22. juni 2016

Etter en hyggelig introduksjon av besetningen ombord på deres båt Fjordqueen startet vi planleggingen av en seilas med 45 stk. Besetning, da spesielt ved reder og hans fru, utviste en gjestfrihet jeg aldri har møtt maken til. De sørget for at alle ombord hadde en fantastisk tur, over mange timer og sent utover natten, og vi sitter alle igjen med fantastiske minner fra turen. Mange tusen takk til K og M for at dere var en stor del i å gjøre kvelden historisk. <3

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, jonasolsen89
Polar_Adventures, Manager på Polar Adventures, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2016

Takk for god omtale! M og K sier takk også.