Ulike måter å oppleve Polar Adventures på
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en kjempefin båttur med Polar Adventures. Veldig hyggelige og flinke ansatte. Det ble også servert nystekt steinbitt og det var muligheter for å fiske.

Kommer gjerne tilbake

Takk, L7496DKthomast
Anmeldt 10. juli 2020

For en fantastisk opplevelsetur med Polar Adventer,fjordcruise.Har opplevd det mest fantastiske sjøliv som inneholdt masse,fisking,ørneshow,fantastisk natur og en meget hyggerlig betjening,tusen takk,vi kommer igjen.Mvh Lars Henrik Jacobsen med flere.

Takk, 335birgittem
Anmeldt 3. juli 2020

En kjempehyggelig opplevelse i fantastisk omgivelser. Takker mannskapet som bidro til at dagen ble så vellykket. Kommer gjerne tilbake for hvalsafari.

Takk, Stigh48
Anmeldt 3. juli 2020

Det var en hyggelig fisketur, og vi fikk se flotte havørner! Vi stoppet på steder der vi fikk bra med fisk også.

Takk, Dando32825
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse!
Kan absolutt anbefales :)
Nydelig natur og herlig mannskap ombord på båten. Marlene og Kenneth er supre guider med masse kunnskap og historier om Tromsø. Jeg kommer definitivt tilbake til vinteren for hvalsafari :)
Tusen takk for turen!

Dato for opplevelse: juni 2020