Nordlysjakt i Tromsø med liten gruppe

Bestill på forhånd
fra
USD 149,84
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Polar Adventures på
Anmeldt 19. mai 2021

Vi var familie på 6 personer som feiret 50-årsdag med 5 timer fisketur. Det var fantastisk! Fikk kveite på 25 kg og 8 kg torsk. Besetningen var morsomme og fullstendig tilstede for god service, som gjorde at vi følte oss hjemme og ivaretatt. Kokken serverte godt humør og nydelig fiskesuppe, kapteinen lot barna få prøvekjøre båten og fisken ble filetert og ivaretatt etter fisketuren. Vi fikk til og med kake med lys og bursdagssang som overraskelse! Dette er en opplevelse jeg anbefaler, og jeg ville gjerne tatt turen igjen!

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, 626renaten
Anmeldt 2. januar 2021 via mobile enheter

En kan oppleve nordlyset alene, i byen og fra båt, men vi fikk en veldig fin opplevelse her. Synes det var verdt å bruke litt ekstra penger på guidet tur. Guidene tok oss med til fine lokalisasjon, oppdaget nordlyset før oss (som ikke er sikker me hadde sett), satt opp bål, hadde med ekstra klær og varm mat og drikke. Anbefalt, spesielt om det er første gang en ser nordlyset.

Takk, thomasmP6429YW
Anmeldt 22. desember 2020 via mobile enheter

Det var en fantastisk tur og kjempe opplevelse! Må trekke frem Kalina som gjorde en veldig god jobb og beste fiskesuppe jeg har spist!
Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: desember 2020
Takk, dominikacieslakowska
Anmeldt 25. august 2020

Deltok på 3-timers fisketur i fint vær. Man bør forstå at med kun 3 timer til rådighet så kommer man ikke langt "ut", der mulighetene for stor fisk er betydelig bedre enn i nærområdene rett utenfor Tromsø havn. Det ble noen små-fisk, største ca. 1,5 kilo, men de fleste betydelig mindre. Fantastisk flott og hyggelig mannskap, men selv disse kan ikke "bestille" godt fiske. Selve båtturen var en fin opplevelse i godt vær.

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, TOR S
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Kjempegøy å være med Marlene og Kenneth på opplevelsestur på yttersia utenfor Tromsø. Fantastisk natur er selvfølgelig det som trekker og flott var det, men det som gjorde turen ekstra minneverdig var det makalaust gode humøret og også lokalkunnskapen til vårt vertskap. I tillegg var maten helt på topp og den fiskesuppa går hvilken som helst restaurant i næringen. Helt topp. Håper å kunne ta en tur til en gang.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, 535andreast