“Nydelig utsikt på kaia ”
Anmeldelse av Skirri

Skirri
Vurdert som nr. 30 av 144 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Vi var å spiste lunsj å valgte pølse. Retten var god, men den manglet kontrast. Det ble litt flatt. En god sennep har villet løftet det hele trur jeg. Ved annen anledning tok vi fiskesuppe som var nydelig

1  Takk, Birgitteme

Anmeldt 15. november 2018

Nydelige lokaler, fin utsikt, kjempegod mat, hjelpsomt og hyggelig personale! Bryllupsfeiringen vår hos Skirri var alt vi kunne ønske oss! Vi fikk god hjelp i forkant til å planlegge bryllupsfeiringen slik vi ønsket selv ønsket den. Personalet var storartet under selve feiringen, og det ble kjempestemning innendørs! Gjestene og vi koste oss. Vi hadde et skikkelig drømmebryllup. Takk til Skirri for innsatsen!

Takk, Excursion62801214004
Thomas H, Leder  på Skirri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. november 2018

Tusen takk for oppdraget.
Bryllup i restaurant Skirri er svært trivelig, passende og er blitt populært.

Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Ei vennina anbefalte restaurangen da hun allerede var i Tromsø fra Østfold 2 dager før oss. Vi er så glad at vi fikk deilig middag og vin etter flyreise fra Skirri. Jeg bestilte lammekjøtt med poteter, og det var godt! Servitørerne var hyggelig. Fikk å skravle litt med dem på norsk samt på engelsk da. Avslappende atmosfære inne salen mens vi så på utsikten mot Tromsdalen - Ishavskatedral, kysten og fjellheisen. Eneste minus er at vi ventet lenge for maten.

1  Takk, Jezza M
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Det var en flott solskinnsdag og de har perfekt beliggenhet ved sjøkanten. Vi så med en gang at vi måtte inn for å bestille pga. stor pågang. Vi bestilte dagens lunsj, som var fiskeburger. Veldig god mat! Måtte vente en stund på maten, som vi fikk beskjed om. Alt i alt en positiv opplevelse, i vakre omgivelser.

1  Takk, T3861EYlisal
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Spiste ok fiskesuppe. Ikke den beste jeg har smakt men en av de billigste.
Små fiskebiter og et par blåskjell.
Fantastisk fin utsikt over til ishavskatedralen.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, trulssl

Reisende som så på Skirri, så også på

Har du vært i Skirri? Del dine erfaringer!