“Gode blåskjell.”
Anmeldelse av Skirri

Skirri
Vurdert som nr. 36 av 137 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Det ble ikke opplyst ved bestilling at det er ulik meny etter kl 17. Så vi som kom kl 16 fikk en redusert middagsmeny.
Men blåskjell med pommes frites var svært god. Litt få potetbåter og Aioli, men fikk litt ekstra når vi ba om det.
De som får vindusbord har det aller best i resturanten.
Kam trygt anbefales

Takk, Morol

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Var innom til lunsj. Bestilte fiskesuppe, og fikk rask servering. Suppen var god, og vi fikk rask god oppfølging av kelner. Anbefalt hvitvin var veldig god til suppen.

Takk, ErikWH58
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat. Hyggelig uteservering. Vi spiste blåskjell, og dagens smørbrød til lunsj. Testet ikke ut kveldsmenyen, men kommer gjerne tilbake for lunsj. Lott trekk for at de ikke tar bestilling ved bordet.

1  Takk, ask_luj
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte blåskjell til lunsj, blåskjellene var gode, men merket at de ikke var tilstrekkelig renset da jeg kjente sandbiter i kraften, også «skjegget» på blåskjellene var ikke fjernet på alle skjellene, dette mener jeg bør forventes bli gjort på en restaurant.

Kraften var likevel veldig god på smak, bortsett fra sandrestene som fulgte med. Alt i alt en fin opplevelse, med små justeringer ville det vært en klar 4er.

Hyggelig lokaler og hyggelig betjening.

Takk, joeranoeks
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt bord som servitøren ikke fant, men lite folk så vi fikk bord uansett. Bestilte fra lunch-menyen (frem til kl. 18) en fiskesuppe, en blåskjell, vin og øl. Fiskesuppa var altfor salt, blåskjella var smakløse. Pris kr 740,-. Ikke verdt penga syns jeg.

Takk, annebP99MB

Reisende som så på Skirri, så også på

Har du vært i Skirri? Del dine erfaringer!