“Tradisjonelt og hyggelig sted”
Anmeldelse av Skarven

Vurdert som nr. 27 av 130 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Beskrivelse: SjømatRestaurant Arctandria er som navnet sier en sjømatrestaurant med bare sjømat. Ellers finner du selvsagt god fisk og skalldyr, hval, sel og hai. Røkt og saltet selskinke er en av våre spesialiteter, og sammen med litt tangremulade er det rene Selskapmaten. Grillet tørrfisk er også en rett som har blitt meget populær - og den mest solgte enkeltrett i Arctandria. Søndag stengt. Plass til 80 gjester. Alle rettigheter.
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Tradisjonelt og hyggelig sted - problemet er at dersom du ikke har mobiltelefon og kan scanne QR så får du ikke kjøpt noe. Da går vi til et annet sted.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, kjellt2015

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Koselig sted med masse folk en solskinnsdag i Tromsø. Bestilling via QR kode gikk fort og enkelt. Servicen var fin - to hyggelige damer som serverte/ryddet. Rekesmørbrødet hadde for lite reker. Fiskegratengen smakte veldig godt, og bacalaoen var helt nydelig.

1  Takk, April-Elin
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Skarven vertshus er en institusjon, og det var både hyggelig og folksomt der. Vi spiste lunsj der - tomatisert tørrfisksuppe, fiskesuppe med fiskeboller og fiskegrateng. Fiskesuppa var en skuffelse, og det andre var midt på treet.

Takk, 310britas
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Trivelig ettermiddag på Skarven. Effektiv bestilling og betalin av mat og drikke via QR kode. Hyggelig sted og maten smakte bra. Tre ulike spisesteder på Skarven. Voksent klientell.

Takk, happylife_forever
Anmeldt 14. juli 2020

Her var det forferdelig dårlig service og utrolig frekk servitør bak disken. Kommer ikke tilbake, anbefales absolutt ikke.

Takk, D5298HY

Reisende som så på Skarven, så også på

Har du vært i Skarven? Del dine erfaringer!