“Fantastiske Skarven”

Vurdert som nr. 29 av 138 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Norsk
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Beskrivelse: SjømatRestaurant Arctandria er som navnet sier en sjømatrestaurant med bare sjømat. Ellers finner du selvsagt god fisk og skalldyr, hval, sel og hai. Røkt og saltet selskinke er en av våre spesialiteter, og sammen med litt tangremulade er det rene Selskapmaten. Grillet tørrfisk er også en rett som har blitt meget populær - og den mest solgte enkeltrett i Arctandria. Søndag stengt. Plass til 80 gjester. Alle rettigheter.
Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Jeg er så heldig å ha gode venner som gir meg råd om hvor man bør gå. Jeg ville gå ut i Tromsø og ta noen glass. Aller helst hvor noen kunne by forskjellige øl. Tipset var Skarven.
De har en herlig øl meny på veggen. Så fort jeg ble observert, mens jeg så på, foreslo kelneren at han kunne ta ansvaret for spennende øl. Slik ble min kveld reddet.
Fantastisk hyggelig betjening
Stort uteområde for utepils
Flotte lokaler inne når det blir kaldt.
Takk og vi sees
Christian

Takk, christiankarsthodne
Gunnar A, Daglig leder på Skarven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake.

Anmeldt 3. august 2021

Å ikke føle seg sett og velkommen er sjeldent. Den opplevelsen gav spesielt en ansatt på Skarven oss virkelig.
Etterhvert fikk vi info om matbestillingen. Maten var smakløs. Maten var rå innvendig. Mat som skulle vært varm var "lunken". Irriterende å ha brukt penger på dårlig opplevelse. På grunn av den dårlige stemningen de ansatte møtte oss med, en avvisende form for kommunikasjon sendte jeg ikke ut maten. Det skulle vært gjort.

Takk, solveigp625
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Uhyggelige ansatte og smakløs mat, slik vil jeg beskrive min opplevelse på Skarven. Jeg er utrolig skuffet. Dårlig service og lite hjelp i betjeningen. Selve bestilling og levering av mat var kjapt og enkelt med QR-koden, men det hjelper ikke å få maten kjapt når man like gjerne kunne spis luft. Smak løst og vassent. En beskrivelse som ikke hører hjemme på en kjent og kjær pub.

1  Takk, aguddal
Anmeldt 18. juli 2021

Hadde gledet oss til fiskesuppen på Skarven, som alltid har vært et høydepunkt ved tidligere reiser til Tromsø. Først ble vi møtt av en lite imøtekommende servitør, for deretter å få en veldig liten porsjon fiskesuppe. Den inneholdt en god del fiskebiter og reker, men utover det var den tynn og relativt smakløs….minnet i grunn om Toro. Ved siden av suppen fikk vi servert et tørt lite masseprodusert rundstykke (halvstekt fra frysedisken på REMA1000). Ølen stod til forventningene, men det var også det eneste

Takk, R4522PPtoml
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

En familie på ferietur innom Tromsø og dro på puben som er en del av Skarven. Kom ca kvart på tolv og var klar over at alkoholservering stengte kl 12 og kjøpte noe å drikke før baren stengte. Litt etterpå fikk vi høre at det var 8 minutter til det skulle stenge. Når klokka da ble 0030 og drikke dessverre ikke var konsumert hurtig nok, var ansatte tydelig sur og sa at vi hadde fått beskjed for 8 minutter at dørene stengte til 0030 - og nå var klokka blitt 0033. Det var forventet at man skulle vært gått ut døra innenfor denne 8 minutteren. Skjønner jo at man ønsker at alle skal ha forlatt lokalet til stengetid, men man prater ikke til kunder på den måten. Har ikke opplevd slikt tidligere noen steder i Norge. Det er noen år siden jeg var på Biffhuset eller på puben på Skarven, og nå kan jeg ikke se at jeg vil vende tilbake dit. Folkens, det er mange puber, barer og spisesteder i Tromsø - med service som overgår vår opplevelse. Så bruk tiden på noe annet, om du besøker Tromsø.

Takk, C8864WRthomasb

Reisende som så på Skarven, så også på

Har du vært i Skarven? Del dine erfaringer!