Kan virkelig anbefales!

Har nå prøvd to rom hos Artic Escape, og begge var veldig spennende. Kan varmt anbefale en tur til... les mer

Anmeldt 21. juni 2022
Jartrud Sofie F
Super teambuilding

Var her sammen med 2 kollegaer denne uken. Vi booket rommet "John Winter’s Office". Der fikk vi... les mer

Anmeldt 3. september 2021
karenmarieh
Grimstad, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tromsø
Northern Lights Chase
420 anmeldelser
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Tok turen innom Edvald room. Fantastisk morsom aktivitet, spennende og utfordrende. Proft opplegg og hyggelig betjening.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, FayN_12
Anmeldt 2. august 2018

Har vært på et par escape rooms tidligere, og dette er et av de vi har likt best. Utrolig hyggelig, engasjert og flinke personale som hever hele opplevelsen. Rommet vi spilte (John Winter's Office) hadde god kvalitet, var utfordrende og spennende gåter, og fin historie. Kommer absolutt tilbake hit igjen!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, 229elisabeths
Anmeldt 16. mai 2018 via mobile enheter

Veldig artig! Vi prøvde nå for første gang og vi er hekta. Alle som bor i Tromsø burde benytte sjansen.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Astrid S
Anmeldt 28. april 2018

Vi (småbarnfamilie) med en gutt på 8 år, besøkte Arctic Escape med store forventninger og lurte på om det kunne være noe for småbarn. Gjett om det var og at forventningene ble innfridd og vel så det! Vi kom oss inn på John Winters office og ( med litt hjelp underveis ) klarte vi i adrenalinrushet til å løse oppgavene med minimal margin. Anbefales! Kjempemorsomt! =)

Dato for opplevelse: april 2018
1  Takk, AdnanIcagic
Anmeldt 1. april 2018 via mobile enheter

En artig og spennende time sammen med voksne barn. Full fart fra vi kom til vi kom oss ut via et sinnrikt system av gåter, kombinasjoner og låser

Dato for opplevelse: april 2018
1  Takk, Barmansen