Kan virkelig anbefales!

Har nå prøvd to rom hos Artic Escape, og begge var veldig spennende. Kan varmt anbefale en tur til... les mer

Anmeldt 21. juni 2022
Jartrud Sofie F
Super teambuilding

Var her sammen med 2 kollegaer denne uken. Vi booket rommet "John Winter’s Office". Der fikk vi... les mer

Anmeldt 3. september 2021
karenmarieh
Grimstad, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tromsø
Northern Lights Chase
415 anmeldelser
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Nå har gruppa vår gjennomført alle rommene og dette er virkelig noe som må prøves. De ansatte er fantastisk hyggelige og rommene er interessante og spennende. Rommene er noen av de beste jeg har prøvd i Norge. :D

Vi kommer garantert tilbake igjen!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Ragpr
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Har tatt alle rommene og synes de er kjempe bra. Er perfekt for en liten gruppe på 2 - 4 personer.Anbefales virkelig!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, OnAir446033
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Tok turen innom Edvald room. Fantastisk morsom aktivitet, spennende og utfordrende. Proft opplegg og hyggelig betjening.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, FayN_12
Anmeldt 2. august 2018

Har vært på et par escape rooms tidligere, og dette er et av de vi har likt best. Utrolig hyggelig, engasjert og flinke personale som hever hele opplevelsen. Rommet vi spilte (John Winter's Office) hadde god kvalitet, var utfordrende og spennende gåter, og fin historie. Kommer absolutt tilbake hit igjen!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, 229elisabeths
Anmeldt 16. mai 2018 via mobile enheter

Veldig artig! Vi prøvde nå for første gang og vi er hekta. Alle som bor i Tromsø burde benytte sjansen.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Astrid S