Kan virkelig anbefales!

Har nå prøvd to rom hos Artic Escape, og begge var veldig spennende. Kan varmt anbefale en tur til... les mer

Anmeldt 21. juni 2022
Jartrud Sofie F
Utfordrende og morsom time

Anmeldt 24. mai 2021
Norway1961
Hamar, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tromsø
Northern Lights Chase
381 anmeldelser
Anmeldt 24. mai 2021

Ble godt mottatt og vi var 7 personer som gikk for VX Snatcher. Vi klarte akkurat å løse oppgaven før tiden gikk ut og vi hadde hatt en morsom time med utfordringer for alle deltagere. Alle var var fornøyd når vi var ferdige.

Dato for opplevelse: mai 2021
1  Takk, Norway1961
Anmeldt 7. desember 2019 via mobile enheter

Morsomt å være med på. Passelig utfordrende. Vi dro med kollegaer en ettermiddag etter jobb. Brøt oss ut med ett minutts margin! Anbefales!

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, marig913
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Familie på 5 (barn 7, 10 og 12) fant monsteret på Carlas rom med 24 sek margin. Dette var vårt første escape rom forsøk og det var en time som gikk veldig fort. Alle barn og voksne hadde koder å bryne seg på (ikke alle koder vi voksne klarte, men barna tok dem).

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, 210hannea
Anmeldt 18. juli 2019

Sykt artig, verdt alle pengan! Fint med rom som passe alle, gjør det interessant får alle.
Skikkelig bra opplevelse. Ses igjen

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Susanne S
Anmeldt 27. juni 2019 via mobile enheter

Spennenende oppgaver der gruppen blir satt på prøve om de klarer å samarbeide. Du blir tatt godt imot når du kommer og de er flink til å sette deg inn i oppgaven. De klarer å skape en realistisk historie og oppgavene er godt tilpasset historien.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, tronds580