“Koselig café :)”
Anmeldelse av Art Cafe

Art Cafe
Vurdert som nr. 4 av 116 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Intim kafé med sentral beliggenhet. Koselig sted for kaffe/ te og kaker, eller for lettere måltider. Anbefales! Recommended!

Takk, Tom T
Elizaveta V, Digital Marketing Manager på Art Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Hei Tom,

Vi er veldig takknemlig for din flott anmeldelse og 5 stjerner fra deg! Kjempebra å vite at du likte vår kafé og mat. Vi håper å se deg igjen.
Hjertelig velkommen!

De vennligste hilsener,

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 20 august 2017 via mobile enheter

Herlig cafe, med god service og nydelig mat! Har vært her flere ganger, og kommer til å komme mange ganger til. Anbefales!

Takk, Aurora H
Elizaveta V, Digital Marketing Manager på Art Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29 august 2017

Hei Aurora,

Tusen takk for snille ord og høy rating fra deg!Vi er super glade at du likte cafeen våres og hjemmelaget mat vi serverer. Den beste belønningen for oss er at du er villig til å komme tilbake.
Du er hjertelig velkommen igjen! Ta med venner ;)

Beste ønsker fra Art Cafe Team

Anmeldt 15 august 2017

Fantastisk god service her, alltid påfyll på kaffen , servert ved bordet, og skal du smake en ostekake helt i særklasse; prøv den de serverer her.

Til lunsj spiste vi en nydelig omelett med hjembakt brød til ,

Takk, Ingmund R
Elizaveta V, Digital Marketing Manager på Art Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17 august 2017

Hei Ingmund,

Tusen takk for den gode anmeldelsen og 5 stjerner fra deg! Vi er supert glade at du liker det hos oss og håper at du kommer igjen for å smake de andre flotte rettene fra menyen våres.
Hjertelig velkommen tilbake! Ta med venner :)

Varme ønsker fra

Anmeldt 13 august 2017 via mobile enheter

Koselig lokale med kunst på veggene, i vinduene og bordene var malt kunst på. Trivelig atmosfære og nydelig kaffe mocca med krem! De har også en rekke lunsjretter: suppe, pasta, sandwich osv.

Takk, trinelkr
Elizaveta V, Digital Marketing Manager på Art Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14 august 2017

Hei,

Tusen takk for en flott anmeldelse, vi er utrolig glade du likte det hos oss! Velkommen igjen og ta gjerne vennene dine med deg for et koselig lunsj eller middag :)

Varme ønsker fra Art Cafe Team

Anmeldt 30 juli 2017 via mobile enheter

Et koselig lite sted. Spiste en god brokkolisuppe med hjemmebakt brød. God pris, og hyggelig betjening.

Takk, Fyrstikk

Hei,

Takk for din anmeldelse! Vi er glade du likte det hos oss og håper du kommer igjen for å prøve noe annet som vi kan tilby.
Velkommen!

Med vennlig hilsen,

Reisende som så på Art Cafe, så også på

Har du vært i Art Cafe? Del dine erfaringer!