“Utrolig god mat!”
Anmeldelse av Art Cafe

Art Cafe
Vurdert som nr. 4 av 130 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste en rask middag på Art Cafe i Tromsø etter møter og før flyet hjem. Krabbesuppen min var perfekt balansert og hadde biter med kongekrabbe i. Som tilbehør fikk jeg deilig hjemmebakt brød og smør. Smøret var romtemperert og akkurat passe salt. Jeg drakk husets vin og det er tydelig at huset har valgt sin vin med omhu. Alle detaljene i dette måltidet holdt et høyt nivå! Neste gang jeg er i Tromsø skal jeg spise her!

1  Takk, IngunnLian
olgasK6179DX, Marketing Manager på Art Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Hei Ingunn!

Takk for en flott anmeldelse! Det er hyggelig å høre at du koste deg hos oss! :) Det er kjempeviktig for oss å vite at gjestene våre trives. Vi gleder oss til å se deg igjen!

Ha en fortsatt fin dag!

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Skikkelig hyggelig plass, med god kaffe, mat og serviceinnstilt personell Kommer fort tilbake hit!

1  Takk, selinabo
Olga S, Marketing Manager på Art Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Hei!

Tusen takk for en fin anmeldelse! Det er skikkelig hyggelig å høre at du likte restauranten vår. Dette er viktig for oss. Håper å se deg igjen!

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Bare kaffe og ostekake (som var veldig god) denne gangen og alle var fornøyd.
Prøver sikkert lunsj her neste gang vi er i Tromsø
Ser ut til at utvalget er greit.
Litt rotete uoversiktlig meny bak disken.

Takk, 606janb
Olga S, Marketing Manager på Art Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2018

Hei og takk for din tilbakemelding!

Det er kjempeviktig for oss å vite hvordan gjestene våre har det på restauranten vår, og vi setter pris på at du fant tid til å skrive til oss.
Helt enig om menuen, vi skal fikse det snart. Vi gleder oss til å se deg igjen hos oss =)

Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Litt tilfeldig havnet vi på Art Cafe, men det viste segå være et lykketreff. Et hyggelig sted, godt utenom det vanlige. Hyggelig og oppmerksom servering og god, litt rustikk, mat. Anbefales!

Takk, asbj_rnf2017
Olga S, Marketing Manager på Art Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2018

Hei!

Tusen takk for en god tilbakemelding, det er veldig viktig å vite at gjestene våre trives hos oss.

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat og lite koselig sted. Kanskje litt stive priser. Vil prøve kakene neste gang da jeg har hørt at de er gode.

Dato for besøk: august 2018
Takk, tulvik

Hei!

Tusen takk for din anmeldelse! Det er koselig å høre at du likte restauranten vår.
Vi anbefaler at du smaker på ostekaken neste gang ;)

Reisende som så på Art Cafe, så også på

Har du vært i Art Cafe? Del dine erfaringer!