“Veldig bra”
Anmeldelse av Art Cafe

Art Cafe
Vurdert som nr. 4 av 130 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiste lunsj og maten var meget bra. Tortellini og Chicken BLT var helt fantastisk. Utrolig fin atmosfære og bakgrunnsmusikk. Rent, ryddig og hyggelig personale.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Martinandremathiesen
olgasK6179DX, Marketing Manager på Art Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. januar 2019

Hei!

Tusen takk for en flott anmeldelse! Det er viktig for oss å vite at gjestene våre trives og koser seg.

Vi håper å se deg igjen snart!

Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Jeg har gått forbi Art Café noen ganger. I dag ble det et første besøk.
En bitteliten café, med ikke så mange bord, og med masse kunst på veggene.
Vi (3) hadde egg & bacon, kylling og bacon-sandwich, og Skagen-røre, og 3 kaffe, og 1 glass hvitvin.
Fin service, super mat, og svære porsjoner.
Dette er en plass man gjerne besøker igjen.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, N4695BPerice
olgasK6179DX, Marketing Manager på Art Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2019

Hei!

Takk for den flotte anmeldelsen! Det er veldig godt å høre at dere koste dere hos oss! Velkommen igjen :)

Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, laget og servert med kjærlighet. Til og med brusen ble servert med det lille ekstra vi aldri har sett andre plasser. Hjemmekoselig og avslappet stemning. Absolutt en kafé man gå til for å kose seg.

Takk, LindaR4678
olgasK6179DX, Marketing Manager på Art Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Hei!

Tusen takk for den flotte anmeldelsen! Det er skikkelig hyggelig å høre at du koste deg hos oss! Velkommen tilbake :)

Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

På besøk i Tromsø må jag ju prova ut en restaurang eller 2. Vi var heldige og kom før kl 18 når alle bord var reservert. Tok finnbiff og rødvin. Smakade gott!

Takk, Ida W

Hei!

Takk for anmeldelsen! Det er hyggelig å høre at dere koste dere hos oss. Håper å se dere neste gang dere er i Tromsø! =)

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Vi var 4 personer som spiste tomatsuppe m/krutonger, egg og bacon samt ostekake m/bærcoulis. Heeeelt nydelig mat og aller beste kaffe. Koselig lite kafé med svært hyggelig personale. En liten perle i Tromsø. Vårt første besøk her, og kan anbefales på det varmeste.

Takk, annickad2018
olgasK6179DX, Marketing Manager på Art Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Hei!

Tusen takk for snille ord. :) Det er skikkelig koselig å høre at dere likte restauranten vår. Vi er selv stolt av maten vi serverer, og det er hyggelig at de andre også setter pris på den.

Ha en fortsatt fin dag!

Reisende som så på Art Cafe, så også på

Har du vært i Art Cafe? Del dine erfaringer!