“Lunsj”
Anmeldelse av Art Cafe

Art Cafe
Vurdert som nr. 5 av 129 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 1. august 2020

Veldig hyggelig betjening, og maten vi fikk var fantastisk. Maten var delikat lagt opp og det var mye av den.

Dato for besøk: august 2020
Takk, anneveronicacyann

1923 av 776 anmeldelser

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

En skikkelig koselig cafe med god service. Pasta med tomatsaus var skikkelig spicy. Brokkolisuppen var god! Verdt et besøk.

1  Takk, April-Elin
Anmeldt 28. juli 2020

Jeg bestilte en Kongekrabbe bisque og det er noe av det beste jeg har smakt. Deilig, kraftig suppe i perfekt porsjon til en lunsj. Servert med nydelig fersk brød. Veldig hyggelige omgivelser med kunst og bilder overalt. Koselig atmosfære.

1  Takk, ildikob690
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Behagelig atmosfære, fin og vennlig betjening. Vakker presentasjon av mat og servering med små detaljer som gjør en stor forskjell.
Vi hadde Boeuf Bourguignon gryte, er kraftfull og velsmakende kjøttgryte med hjemmelaget brød. Anbefales på det høyeste.

Takk, 143tommym
Anmeldt 5. juli 2020

Fikk servert fantastisk middag og nydelig dessert her. Dette var en god opplevelse i trivelige lokaler og lun atmosfære, kommer garantert igjen.

Takk, 898maybritts

Reisende som så på Art Cafe, så også på

Har du vært i Art Cafe? Del dine erfaringer!