“Beste cafèen i byen”
Anmeldelse av Art Café Bistro

Art Café Bistro
Vurdert som nr. 4 av 132 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 17. august 2020

Dette er en skjult skatt nær The Edge Hotell og havneterminalen. Vi spiste middag med vin og dessert, sammen med et vennepar. Som alltid nydelig kvalitetsmat og fantastisk service. Vårt favorittsted i Tromsø og anbefales på det sterkeste. Begrenset antall plasser i et lite lokale.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Johnreewes

1923 av 777 anmeldelser

Anmeldt 1. august 2020

Veldig hyggelig betjening, og maten vi fikk var fantastisk. Maten var delikat lagt opp og det var mye av den.

Dato for besøk: august 2020
Takk, anneveronicacyann
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

En skikkelig koselig cafe med god service. Pasta med tomatsaus var skikkelig spicy. Brokkolisuppen var god! Verdt et besøk.

1  Takk, April-Elin
Anmeldt 28. juli 2020

Jeg bestilte en Kongekrabbe bisque og det er noe av det beste jeg har smakt. Deilig, kraftig suppe i perfekt porsjon til en lunsj. Servert med nydelig fersk brød. Veldig hyggelige omgivelser med kunst og bilder overalt. Koselig atmosfære.

1  Takk, ildikob690
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Behagelig atmosfære, fin og vennlig betjening. Vakker presentasjon av mat og servering med små detaljer som gjør en stor forskjell.
Vi hadde Boeuf Bourguignon gryte, er kraftfull og velsmakende kjøttgryte med hjemmelaget brød. Anbefales på det høyeste.

Takk, 143tommym

Reisende som så på Art Café Bistro, så også på

Har du vært i Art Café Bistro? Del dine erfaringer!