“Heeelt fantastisk mat og atmosfære.”
Anmeldelse av Art Café Bistro

Art Café Bistro
Vurdert som nr. 4 av 132 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Heeelt fantastisk mat og atmosfære. Storkoste oss med middagsmenyen, og valgte finnbiff, spaghetti aglio og fiskesuppe! WOOOW sier jeg bare!!!

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, johannebf

Anmeldt 18. august 2020

Liten restaurant, litt spesiell, men meget hyggelig og god mat. Var fullt når vi kom, men fikk beskjed om å komme igjen om 10 minutter og da var det ledig.

1  Takk, elsastigenr
Anmeldt 17. august 2020

Dette er en skjult skatt nær The Edge Hotell og havneterminalen. Vi spiste middag med vin og dessert, sammen med et vennepar. Som alltid nydelig kvalitetsmat og fantastisk service. Vårt favorittsted i Tromsø og anbefales på det sterkeste. Begrenset antall plasser i et lite lokale.

2  Takk, Johnreewes
Anmeldt 1. august 2020

Veldig hyggelig betjening, og maten vi fikk var fantastisk. Maten var delikat lagt opp og det var mye av den.

Takk, anneveronicacyann
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

En skikkelig koselig cafe med god service. Pasta med tomatsaus var skikkelig spicy. Brokkolisuppen var god! Verdt et besøk.

1  Takk, April-Elin

Reisende som så på Art Café Bistro, så også på

Har du vært i Art Café Bistro? Del dine erfaringer!