“Koselig sted med nydelig mat!”
Anmeldelse av Art Café Bistro

Art Café Bistro
Vurdert som nr. 3 av 136 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig hjemmelaget mat, delikat servering - koselig sted med personlighet.Her kommer vi tilbake ved neste Tromsø besøk !

Takk, Monikasolberg
Nicolae T, Owner på Art Café Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2021

Hei! Vi kan ikke vente med å se deg igjen. Det er hyggelig å høre at du synes atmosfæren vår er koselig og med personlighet. Takk for at du tok deg tid til å sende en anmeldelse.

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble godt tatt imot og akkurat når vi kom var det flere bord ledige, selv om det fort ble fullt på alle bord. Vi spiste dagens som var reinsdyr stek med fløtepoteter, utsøkte smaker og flott lagt opp. Vi hadde også broccoli suppe, med knall godt brød! God ostekake til dessert! Alt i alt knall godt! Vil absolutt anbefale denne lille restauranten

Takk, tjaum
Nicolae T, Owner på Art Café Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2021

Hallo! Vi prøver alltid å holde de høyeste standardene og yte den beste servicen til våre kunder. Vi er veldig glad av dere likte vår mat. Vi håper å se dere tilbake for å prøve de andre rettene vi har i menyen! Takk for den flotte anmeldelsen.

Anmeldt 16. juni 2021 via mobile enheter

Middelmådig! Dette måltidet nådde ikke opp desverre. Ørreten var ikke vill (som lovet) den var overstekt og kom sammen med stekte poteter som fløt i fett En meget dårlig komposisjon i en ellers hyggelig atmosfære.

Takk, Solvei S

Hallo!

Vi beklager at vi ikke nådde dine forventninger og at du ikke kunne nyte måltidet vårt. Likevel vil vi forsikre deg om at alt vi serverer er ferskt og hjemmelaget som lovet, og at fisken ble nøye tilberedt i tide (ved å bruke en timer hver gang), og dermed er det bare et spørsmål om personlig smak og preferanser. Potetene er knapt stekt med resten av ingrediensene for forbedret smak. Vi har aldri mottatt noen klager på denne retten, snarere tvert imot. Vi var triste å finne ut at du ikke likte det, men vi vil gjerne ha deg tilbake og prøve noen andre produkter fra menyen vår som kan endre mening om sjelmaten vår. :)

De varmeste ønsker,

Art Café Bistro Team

Anmeldt 21. februar 2021 via mobile enheter

Veldig koselig liten cafe. Intim, som gir følelse av et hjem. Super service. Veldig god mat, delikat servert. En av de beste fiskesupper og risotto vi har hatt. Aldri blitt servert vann så delikat og godt. En overraskelse.

Dato for besøk: februar 2021
2  Takk, straume

Vi elsker å få alle til å føle seg komfortable og koselige i våre kunstferdige omgivelser. Vi prøver alltid å holde høy standard for både mat og service. Takk for at du tok deg tid til å skrive en så positiv anmeldelse til oss.

Anmeldt 30. januar 2021 via mobile enheter

Veldig trivelig kunst cafe lokalt plassert midt i byen. Kjempe hyggelig servitør og utrolig bra lunch retter, vin og kaffe. Anbefaler denne , å kommer tilbake ved første anledning

Dato for besøk: januar 2021
2  Takk, Shebbas

Hei!

Vi er så glade for å høre at du likte besøket på restauranten vår. Det er veldig viktig for oss at gjestene våre har det hyggelig og setter pris på både maten og atmosfæren vi skaper. Tilbakemeldingen din er det beste komplimentet for arbeidet vi gjør.

De varmeste ønsker,
Art Cafe Team

Reisende som så på Art Café Bistro, så også på

Har du vært i Art Café Bistro? Del dine erfaringer!